Zeo9772 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Heisann.. Jeg har flyttet for meg selv, også har jeg fått gjeste nettverk, men da jeg skal koble meg på feks en streaming tjeneste feks popcorn time, så står det bare kobler til, er det noen måte og få gjort slik at jeg får brukt denne tjenesten ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Er det kun popcorn time som blir blokkert? Tipper det er enten blokkert spesifikt, eller så mangler det noe port-forwarding på routeren. Lenke til kommentar
Zeo9772 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Ja det er kun det, kan ta skikkelig lang tid på netflix og viaplay, men fungerer, men fikser jeg slik at jeg får brukt popcorn time da ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Ja det er kun det, kan ta skikkelig lang tid på netflix og viaplay, men fungerer, men fikser jeg slik at jeg får brukt popcorn time da ? Vel, du må ha tilgang til routeren, siden du har gjestenett, hvem eier routeren og har tilgang? Lenke til kommentar
Zeo9772 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Møller bil gjestenett, det vill si at det ikke fungere da? hva må han som har tilgang gjøre da? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Møller bil gjestenett, det vill si at det ikke fungere da? hva må han som har tilgang gjøre da? da kan det bli vanskelig ja, du kan starte med å legge til programmet i windows brannmurens unntak for å se om det er der det sperres. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Hvis det ikke gjør noe kan du: Fjerne og legge til PT Kjør PT med administrator rettigheter. Lenke til kommentar
Zeo9772 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Har ikke aktivert windows brannmur.. Lenke til kommentar
Zeo9772 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Fungerte ikke det heller, når jeg kobler over på nettet på mobilen på pcen, da funker det fett, men blir så dyrt og streame film med mobilnett ... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Fungerte ikke det heller, når jeg kobler over på nettet på mobilen på pcen, da funker det fett, men blir så dyrt og streame film med mobilnett ... Da har nok møller lagt inn noen sperringer, som er helt naturlig da det er et bedriftsnett. Lenke til kommentar
Zeo9772 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Så dette er noe jeg ikke overhodet får gjort noe med ? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Så dette er noe jeg ikke overhodet får gjort noe med ? Hvordan har du i det hele tatt endt opp med gjestenettet fra møller bil? Hvis det er gratis må du jo bare godta det, eller skaffe et annet nett. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Gjestenett er generelt veldig treigt. Det er umulig eller veldig treigt om du skal se popcorntime med torrents filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå