Captain Kuijt Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Hei! Jeg lurer på om det er noen regler for innkjøp av kalsiumkarbid? Trenger jeg å ha tillatelse for innkjøp? Er det begrensninger på hvor mange kg jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Ser at de selger på Felleskjøpet, men det står ikke noe om begrensninger der. Ringe dem og spørre? Lenke til kommentar
skripis Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Hva i all videste verden skal du med det? Lage acetylenbombe? ...forvent enda ett besøk av lensmannen... 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Er ikke du allerede i lensmannens søkelys for å henge opp plakater med nynazistisk budskap? 2 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Er ikke du allerede i lensmannens søkelys for å henge opp plakater med nynazistisk budskap? var* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå