Yippee Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Er det noen som vet om det er mulig å få tak i side om side som går på NRK på DVD? Trenger bare sesong 1-2, da sesong 3 går på NRK nett tv enda.... Takker på forhånd Lenke til kommentar
monkii Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Mener å huske jeg så det på rema en gang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Sesong 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Sessong 2 er ikke ute på DVD. Det har jeg fått bekreftet av NRK. Jeg sendte mail om dette. Selv leiet jeg Sessong 1 av Side om SIde på Altibox filmleie. Om du skulle få tak i Sessong 2 så er det veldig fint om du sier ifra =) Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Hei, og takk for henvendelsen Det er dessverre ikke planer for noen DVD-utgivelse av sesong 2 av Side om side. Med vennlig hilsenBård AndersenInformasjonskonsulent, Publikumsservice NRK StrategidivisjonenSentralbord: +47 23 04 70 00Post: NRK Publikumsservice, 8608 Mo i Rananrk.no / [email protected] Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Sesong 1 Den er bare på lager i butikk.. og her er det møkka dårlig utvalg.. Hei, og takk for henvendelsen Det er dessverre ikke planer for noen DVD-utgivelse av sesong 2 av Side om side. Med vennlig hilsen Bård Andersen Informasjonskonsulent, Publikumsservice NRK Strategidivisjonen Sentralbord: +47 23 04 70 00 Post: NRK Publikumsservice, 8608 Mo i Rana nrk.no / [email protected] Hmm det var dumt! men sesong 1 skulle jeg tru platekompaniet hadde.. så ikke noe på nettet, men kan kontakte dem å høre.. Tusen takk for hjelpen i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå