Gjest medlem-141789 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Europa klager ikke .. Så er det godt at vi har Ole til å klage for oss. Geir Du aner ikke hvor heldig du er som har meg Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg kunne akseptert det dersom det var ekte yttringsfrihet og diskusjon om tema, men det er det ikke. Fri diskusjon i offentligheten eksisterer ikke. Så hva mener du denne tråden er? Geir 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Europa klager ikke .. Jeg kunne akseptert det dersom det var ekte yttringsfrihet og diskusjon om tema, men det er det ikke. Fri diskusjon i offentligheten eksisterer ikke. Jeg er ikke sikker på hva du mener er "fri" diskusjon, og jeg håper du ikke mener jeg forsøker kneble deg. Hva angår fri diskusjon i offentlighet, er vel den relativt fri nok, fordi vi ikke behøver stå ved det vi sier, siden vi benytter avtarer. Må nå også få med at du liker å lage litt drama, så da må du ikke klage hvis noen tar det litt på alvor. Jeg synes du og Geir diskuterer bra, og for meg som mest leser, ser det ganske bra ut Lenke til kommentar
skripis Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 ...skal vi begynne med begynnelsen? Bakgrunnen til Hitler vs. Merkel, og hvordan de kom til makten? Det hadde vært moro eller tragisk å viet min tid til å argumentere for dette, men ett eller annet sted i bakhodet er det noe som roper "do not feed the troll". Så jeg lar det ligge med dette, men la det synke inn. De kan IKKE sammenlignes. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Øh .. Hva skal man si , Hitler var en nasjonalist som ville lage et rike kun med rene tyskere og hvite menneker . Merkel slipper inn alt som kryper og går . Ser ikke likheten der. Tyskland sliter med dårlig samvittighet trur jeg , men det de gjør nå hjelper ikke på det hvertfall . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 De jafser til seg de med mest ressurser, det er vel derfor de kommer først Ganske smart Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Det er mange likhetstrekk mellom Angela Merkel og Adolf Hitler. 1. Statsleder 2. Tyskspråklig 3. Art: Homo Sapiens 4. ...????? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Det er mange likhetstrekk mellom Angela Merkel og Adolf Hitler. 1. Statsleder 2. Tyskspråklig 3. Art: Homo Sapiens 4. ...????? Hvis hun har en venn ved navn Eva og barberer leggen med en Braun, så er nok dommedag rett rundt hjørnet. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg kunne akseptert det dersom det var ekte yttringsfrihet og diskusjon om tema, men det er det ikke. Fri diskusjon i offentligheten eksisterer ikke. Så hva mener du denne tråden er? Geir Slike tråder som det her vil jeg ikke definere som en offentlig samtale, men en samtale i offentligheten. Det jeg etterlyser er en seriøs samtale mellom politikere og andre, der folket hører på. Altså helst på kanaler som NRK. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Europa klager ikke .. Jeg kunne akseptert det dersom det var ekte yttringsfrihet og diskusjon om tema, men det er det ikke. Fri diskusjon i offentligheten eksisterer ikke. Jeg er ikke sikker på hva du mener er "fri" diskusjon, og jeg håper du ikke mener jeg forsøker kneble deg. Hva angår fri diskusjon i offentlighet, er vel den relativt fri nok, fordi vi ikke behøver stå ved det vi sier, siden vi benytter avtarer. Må nå også få med at du liker å lage litt drama, så da må du ikke klage hvis noen tar det litt på alvor. Jeg synes du og Geir diskuterer bra, og for meg som mest leser, ser det ganske bra ut Det er veldig godt rom for personer å diskutere på internett, men det verre i kanaler der folk faktisk hører etter. Slik som på NRK, Tv2 osv. Det er en slags uskreven regel blant den norske eliten, at en behandler "grupper" som individer og enhver kritikk av innvandring, innvandrere og mange andre, er som et direkte angrep på person. Som om du skulle kalt noen for noe stygt eller lignende. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg kunne akseptert det dersom det var ekte yttringsfrihet og diskusjon om tema, men det er det ikke. Fri diskusjon i offentligheten eksisterer ikke. Så hva mener du denne tråden er? Geir Slike tråder som det her vil jeg ikke definere som en offentlig samtale, men en samtale i offentligheten. Det jeg etterlyser er en seriøs samtale mellom politikere og andre, der folket hører på. Altså helst på kanaler som NRK. Politikere som tar opp hvorvidt Angela Merkel er vår tids Hitler på en seriøs måte i mainstream media som f.eks. en debatt på NRK forstår trolig at de ikke ville vært politikere stort lengre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Øh .. Hva skal man si , Hitler var en nasjonalist som ville lage et rike kun med rene tyskere og hvite menneker . Merkel slipper inn alt som kryper og går . Ser ikke likheten der. Tyskland sliter med dårlig samvittighet trur jeg , men det de gjør nå hjelper ikke på det hvertfall . Nei, Hitler hadde ingen forkjærlighet for hvite mennesker i sin helhet. Øst europeere var f.eks. undermennesker og jøder, som i alle fall har hvite hud og ofte blå øyne, hatet han og. Han elsket tyskerne. Endret 22. september 2015 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg kunne akseptert det dersom det var ekte yttringsfrihet og diskusjon om tema, men det er det ikke. Fri diskusjon i offentligheten eksisterer ikke. Så hva mener du denne tråden er? Geir Slike tråder som det her vil jeg ikke definere som en offentlig samtale, men en samtale i offentligheten. Det jeg etterlyser er en seriøs samtale mellom politikere og andre, der folket hører på. Altså helst på kanaler som NRK. Politikere som tar opp hvorvidt Angela Merkel er vår tids Hitler på en seriøs måte i mainstream media som f.eks. en debatt på NRK forstår trolig at de ikke ville vært politikere stort lengre. Du fikk vel med deg at vi ikke diskuterte trådens tema, men det faktum at innvandringen på sikt vil føre til en utskifting av befolkningen. Nå i år er nesten 25% av alle barn som blir født, av ikke-norsk hærkomst. En majoritet av ikke-norske barn er ikke-vestlige. Lenke til kommentar
clink Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Det er mange likhetstrekk mellom Angela Merkel og Adolf Hitler. Begge driver politikk som har til hensikt å forandre demografiene (folkemord), denne gangen gjennom massiv ikke-vestlig innvandring. Det er umulig å drive direkte med myrding, men det er ikke nødvendig for å klassifisere det som folkemord. Det en må ha til hensikt (eller grovt uaktsomt) å skifte ut en befolkning, noe som skjer... Kan hun virkelig være Hitlers datter? IS GERMANY'S ANGELA MERKEL- REALLY HITLERS DAUGHTER? https://www.youtube.com/watch?v=btxDJ3ZrFJY Et søk på ADOLF HITLER ESCAPE ARGENTINA gir litt å tygge på. https://www.google.no/search?q=adolph+hitler+escape+argentina (Intervju med de som jobbet på hotellet som Hitlers venner drev...) (https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Gw1hgOlHTD4#t=158) Endret 22. september 2015 av clink Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Nå i år er nesten 25% av alle barn som blir født, av ikke-norsk hærkomst. En majoritet av ikke-norske barn er ikke-vestlige. Hvilket betyr at 75% er norske. Så lenge vi lager barn (og så var det, da) så blir vi ikke "byttet ut". Innvandrerne kommer i tillegg. Geir Lenke til kommentar
xRun Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg kunne akseptert det dersom det var ekte yttringsfrihet og diskusjon om tema, men det er det ikke. Fri diskusjon i offentligheten eksisterer ikke. Så hva mener du denne tråden er? Geir Slike tråder som det her vil jeg ikke definere som en offentlig samtale, men en samtale i offentligheten. Det jeg etterlyser er en seriøs samtale mellom politikere og andre, der folket hører på. Altså helst på kanaler som NRK. Politikere som tar opp hvorvidt Angela Merkel er vår tids Hitler på en seriøs måte i mainstream media som f.eks. en debatt på NRK forstår trolig at de ikke ville vært politikere stort lengre. Du fikk vel med deg at vi ikke diskuterte trådens tema, men det faktum at innvandringen på sikt vil føre til en utskifting av befolkningen. Nå i år er nesten 25% av alle barn som blir født, av ikke-norsk hærkomst. En majoritet av ikke-norske barn er ikke-vestlige. Så trådstarter klager over at jeg holder meg til trådens tema. Good going. Kanskje du selv er vår tids <insert name>. Lykke til med det ihvertfall, uansett hva det er du vil frem til. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 1. Statsleder 2. Tyskspråklig 3. Art: Homo Sapiens 4. ...????? Fant et gammelt bilde lamestream media åpenbart prøver å holde skjult: 3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Det er veldig godt rom for personer å diskutere på internett, men det verre i kanaler der folk faktisk hører etter. Slik som på NRK, Tv2 osv. Det er en slags uskreven regel blant den norske eliten, at en behandler "grupper" som individer og enhver kritikk av innvandring, innvandrere og mange andre, er som et direkte angrep på person. Som om du skulle kalt noen for noe stygt eller lignende.Det virker som en uskreven regel blant vanlig folk her på forumet at de ikke tar deg seriøst. Kanskje derfor dine meninger ikke kommer på tv? Du vil ha dine meninger i medier der folk hører etter. Problemet er at folk ikke gidder å høre på dine meninger. Nei, Hitler hadde ingen forkjærlighet for hvite mennesker i sin helhet. Øst europeere var f.eks. undermennesker og jøder, som i alle fall har hvite hud og ofte blå øyne, hatet han og. Han elsket tyskerne.Var ikke Hitler en god nok rasist for deg? Endret 25. september 2015 av Abigor Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Kanskje det egentlig er Hitler som er den gamle Angela Merkel. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Kanskje det egentlig er Hitler som er den gamle Angela Merkel. Hitler bor på månen, det vet da alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå