GroKoDilla Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Blues Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Blue eyes, baby got blue eyes....som de sang i en "gammel" hit fra vår ungdom.... Skikkelig blinkskudd av den blåøyde. Lokker frem smilet:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Blue eyes, baby got blue eyes....som de sang i en "gammel" hit fra vår ungdom.... Skikkelig blinkskudd av den blåøyde. Lokker frem smilet:-) Skikkelig "like a deep blue sea.." de der, ja ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 WOW!:wow:For noen øyne! Flott bilde, hverdagslig og likevel ikke.. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Blå øyne, nesten som Peter O Toole i filmen Lawrence of Arabia. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 WOW!:wow:For noen øyne! Flott bilde, hverdagslig og likevel ikke.. Sant! Er man fotograf, så er man kanskje litt ekstra observant på "hverdagsjuveler" ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Blå øyne, nesten som Peter O Toole i filmen Lawrence of Arabia. Vennlig hilsen Ragnar Yap! ;-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg synes dette ble ganske kult! Ser ut som du har brukt en ganske vid vinkel? Det liker jeg godt, man kommer liksom nærmere. H Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Blinkskudd intet mindre. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Blinkskudd intet mindre. Roar Tusen takk, Roar! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Jeg synes dette ble ganske kult! Ser ut som du har brukt en ganske vid vinkel? Det liker jeg godt, man kommer liksom nærmere. H Bruker stort sett bare mitt enkle Fujifilm HS50exr uten noe ekstrautstyr.. men hadde modellen ganske tett innpå ;-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg synes dette ble ganske kult! Ser ut som du har brukt en ganske vid vinkel? Det liker jeg godt, man kommer liksom nærmere. H Bruker stort sett bare mitt enkle Fujifilm HS50exr uten noe ekstrautstyr.. men hadde modellen ganske tett innpå ;-) Ja, det jeg mente var at det så ut som du hadde zoomet helt ut og gått nærme for å få fylt brikken med motivet. Og det likte jeg! Det er altfor mye bilder som er tatt på avstand hvor man har zoomet seg inn med kamera. Da mister man noe av nærheten, som jeg synes du fikk til veldig bra her! Henning Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Flott snap med knall treff på fokus : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg