sinus85 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Har en gammel PC som ikke lenger er i nærheten av kablet nettverk, og jeg tenkte jeg kunne bruke min gamle router WRT54GL som trådløst adapter til denne. Har fulgt denne oppskriften flere ganger: http://www.techerator.com/2009/09/how-to-use-a-router-as-a-wireless-adapter/ Uten noe hell. Jeg prøver å koble til en ZyXel p8702n router fra Canal Digital. Jeg legger inn SSID, og passord til det. (har også prøvd å opprette ssid uten passord, for å se om det gikk å koble til, men det hjalp heller ikke). Det stopper opp ved punkt 10. In the top right corner of the web interface, your router should now get a WAN IP that is provided by the wireless network.Routeren får aldri WAN IP. Har prøvd å sette opp både som Client og Client Bridge. Har det noe å si at Zyxel har 10.0.0.138 som adresse og WRT54GL har 192.168.1.1 ? Har prøvd å sette WRT til f.eks. 10.0.0.50 som Local Ip adress på WRT54GL, men da klarer jeg ikke å koble til routeren fra PCen lenger Håper på hjelp, og beklager hvis jeg blander begreper og gjør noe veldig dumt basic feil her! Lenke til kommentar
sinus85 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 *Solved!* Funket med Tomato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå