Gå til innhold

Erfaringer med Nextgentel sine TV-dekodere?

Anbefalte innlegg

Hei.

Ble forrige uke kontaktet av Get som ville tilby sin fiber-hybrid løsning hjem til meg. En kjapp kikk på prisene og hva de tilbyr gjør at jeg ikke vil velge Get.

MEN: jeg ble litt inspirert til å sjekke rundt, og jeg ser at Nextgentel har ett TV-tilbud som passer for meg, og som gjør at jeg kan kutte parabol fra CD.

Fordelen med IPTV er at jeg kan bruke eksisterende ethernetkabling i huset til spredning av tv-signaler... :)

MEN: hvordan er tv-boksene til Nextgentel å bruke i det daglige? Har søkt litt rundt på nettet, og finner lite bortsett fra mange som klager på kundeservice til Nextgentel. Har internett fra NGT idag som fungerer knirkefritt - måler opp 44Mbps, ned 20Mbps. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke boksene til NGT, men hvis det her er snakk om TV via DSL-løsninger, vil jeg tro at bildekvaliteten hos Get er langt bedre, samt at ser du på tv vil ikke det gå ut over bredbåndshastigheten din ellers hos Get. Hos NGT blir det raskt mer begrenset for hva du kan gjøre samtidig av tv-opptak, hvor du kan se på tv samtidig osv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...