Gå til innhold

AMD Athlon 2600+ Barton

pettmic

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg skal kjøpe meg ny pc og lurer på hva som er best av AMD Athlon 2600+ Barton Boxed eller ikke Boxed. Det kan hende at jeg skal clocke hastigheten litt opp. Og hvis jeg skal ha Ekstern vifte på Processoren hvilken er da bra. Jeg skal kjøpe en pc som ikke koster fryktelig mye... En annen ting er at jeg skal ha hovedkortet MSI KT4AV-L. Er dette et bra hovedkort?

Tusen Takk...

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som noen andre sa, vil jeg anbefale deg å investere en hundrelapp ekstra i et bedre hovedkort. Et Abit NF7 eller Asus A7N8X vil nok være et bedre alternativ en det MSI-kortet du nevnte, og vil ikke koste mer enn en hundre til to hundre kroner mer. Angående kjøler tror jeg kanskje det vil lønne seg å investere i en noe bedre kjøler. Den beste viften i Igloo sin 'Silent Breeze'-serie vil gi rimelig god kjøling, i tillegg til at den kun lager 19dB støy. En CoolerMaster Aero 7 Lite vil gi deg god kjøling, og mulighet for regulering av hastighet på prosessorvifta, slik at du kan velge mellom relativt lavt turtall/noe lavere ytelse og høyt turtall/høy ytelse. Denne kjøleren kan i likhet med Igloo Silent-Breeze plukkes opp for et par hundre kroner. Begge disse kjølerne vil være gode alternativer til en boxed-kjøler fra AMD.

Lenke til kommentar

Oki! :D Tusen takk. Da blir det nok en av de hovedkortene dere sier. Jeg har allerede tenkt på Den ene av de viftene. Jet 7... Dere har ikke et annet bra forslag til Grafikkkort under 1000 lappen som passer til resten av pcen eller? Takk for all hjelp hittil :!:

Petter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...