Rikky Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Han har handlet hos Datakjeden. Har ingenting med Komplett.no å gjøre, som det står i overskriften. Lenke til kommentar
egimarti Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Helt utrolig hvor mye udugelig mennesker har og klage på... Nå må det sees som at komplett.no har eksplordert i salg det siste året og mest sannsynlig en hel haug med overarbeidede folk bak disken, som sikkert gjør sitt aller beste for at dere vil komme tilbake som kunder.. Jeg har bestillt alt av datautstyr som finnes hjemme i kåken derfra og ALDRI hatt et problem på 4 år.. Jeg mener.. hvis jeg kjøper en demovare så er det og ta en sjans..du sparer kanskje 100 kroner på en 1000 lapp, i stedet for og få nytt + garanti i 1 år og 2 år på enkelte varer.. Så i dette tilfellet mener jeg at det er dere sytere som bør skjerpe dere... DeeJayX has spoken Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Bare sånn til Info så har Komplett Data (Butikkene) aldri vært samme firma som Komplett.no (webshop). De hadde riktignok felles eiere helt til Komplett Data ble kjøpt opp og byttet navn til Datakjeden Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 komplett har vel ikke verdens beste ryktet for bra service nei. men det er de ikke alene om Er storfornøyd med service på komplett.no, jeg kjøper alle mine deler der - og alle mine venners deler og (er som oftest jeg som setter sammen maskiner:p). Stå på! Har to ganger levert inn til retur, den ene gangen var da de drev å la om retursystemet høsten 2002 (2 uker - harddisk) den andre gangen for ca en måned sia med en dvd-spiller, tok vel ca 7-10 dager fra jeg sendte til jeg hadde en ny en. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Helt utrolig hvor mye udugelig mennesker har og klage på... Så i dette tilfellet mener jeg at det er dere sytere som bør skjerpe dere... Jeg er veldig lei av begge ytterpunktene, også de som hardnakket påstår at ingen kan ha fått dårlig behandling hos Komplett.no fordi de selv aldri har opplevd det. Slikt kan f.eks. skyldes dårlige rutiner ifbm. med ferieavvikling, høysesonger o.l., og det er helt sikkert at mange har blitt neglisjert i systemet deres. På den andre siden er det frustrerende å lese innlegg fra folk som tydeligvis ikke gidder å tenke seg om 2 ganger før de begynner å syte om defekte varer og feil. Hadde folk testet litt grundigere og prøvd litt forskjellige alternativ før de konkluderte med defekt vare, hadde postvesenet vært et fattig firma. Så til maset vedrørende Komplett/komplett.no/Datakjeden: Datakjeden er riktignok utskilt fra Komplett ASA, men disse eier da fortsatt 50% av aksjene, og som med de fleste Norekkunder går vel returene til samme returavdeling hos Komplett ASA, med mulige forhåndsgodkjenningsavtaler mellom Datakjeden og Norek/Komplett for å slippe å teste ting 2 ganger. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 I tillegg har datakjeden et mye større utvalg enn komplett.no. Datakjeden (bergen) selger alt det komplett.no har, men selger en del annet i tillegg, som f. eks. arctic silver, func surface, o.l. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har noen en god forklaring på hvorfor denne tråden liggger under "nyheter" på forsiden til ok.no? Den gjør da ikke det??? Hvor? http://ok.no Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 OK hør nå her : jeg kjenner "NexteR" veldig godt og han har kjøpt disken på KOMPLETT og IKKE Datakjeden, han misforsto det der med komplett og datakjeden HAN trodde at komplett bare hadde byttet navn Så plis slutt å whine over at "NexteR" sa feil osv........ Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har også bare gode minner fra Komplett.no, rask levering og god service Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Handla masse varer hos komplett, 4 ganger. Fått varene raskt levert (2 dager til Stavanger) og det har aldri vært noe tull. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) OK hør nå her : jeg kjenner "NexteR" veldig godt og han har kjøpt disken på KOMPLETT og IKKE Datakjeden, han misforsto det der med komplett og datakjeden HAN trodde at komplett bare hadde byttet navn Så plis slutt å whine over at "NexteR" sa feil osv........ Han har ikke handlet over nett. Så derfor burde han ikke klage over KOMPLETT.NO. Gud du er treig. Hva med å få Nexter til å si det selv? Ser ut som om han har forlatt denne tråden. Endret 23. november 2003 av fUsiOn Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Fikk et HK fra komplett idag, det i signaturen min.Under minekanalene er det plassert noen dioder/transistorer eller noe sånt. Den ene ser veldig brent ut. Det betyr at jeg må sende den tilbake til Komplett. :/ Kobla til alt sånn det stod i manualen at jeg skulle gjøre. Så skulle pcen slås på og stå i 30 sek, når det hadde stått i 30sek lukta det brent og tingen gløda. Passet på at "spacerene" ble montert korrekt slik at de ikke kom i kontakt med printbanene samt sjekket at minnet var presset helt ned i sokkelen? Det skal mye til for at et slik feil oppstår uten at det er en kortslutting. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 OK hør nå her : jeg kjenner "NexteR" veldig godt og han har kjøpt disken på KOMPLETT og IKKE Datakjeden, han misforsto det der med komplett og datakjeden HAN trodde at komplett bare hadde byttet navn Så plis slutt å whine over at "NexteR" sa feil osv........ Han har ikke handlet over nett. Så derfor burde han ikke klage over KOMPLETT.NO. Gud du er treig. Hva med å få Nexter til å si det selv? Ser ut som om han har forlatt denne tråden. "NexteR" er utestengt han...pga rasisme og skjellsord Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 komplett er en og samme kjede da..... han kjøpte det på komplett i trondheim og leverte disken i trondheim Så det så Lenke til kommentar
Pete Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har og handlet en del med komplett oppover årene. Tidligere var det så og si bare fryd og gammen, men i den siste tiden har de etter min mening bare blitt mer og mer arrogante. Finnes ikke service igjen i dette foretakenet, borsett fra hvis du er Storkunde da(ie handler for millioner i året). Selvfølgelig setter jeg pris på gode priser, men viktigere er det at de du kjøper av, også stiller opp når noe går gale... Har gitt opp Komplett, og fått meg en ny leverandør av HW. Lenke til kommentar
Phoenix_ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei folkens.. Det er tydelig at nesten alle skjønner det med komplett og datakjeden nå. Men en gang for alle: Komplett ASA er moderselskapet i Komplettkjeden, og eier samtlige av komplett-nettshoppene. De eier også distributørselskapet Norek, i tillegg har de 50% av aksjene i Datakjeden-selskapene. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jepp. Komplett suger ! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jepp. Komplett suger ! Har du en god begrunnelse, eller tror du at komplett suger og behandler alle kunder dårlig fordi du kansje har opplevd noe tull? De som har problemer med en webshop har en tendens til å klage, uten å tenke på at det er massevis av andre folk som bare har opplevd fryd og gammen. De som bare har opplevd fryd og gammen med webshopen, skriver ikke en post der de skryter. Så det som er av omtale her på webshoperfaringer, er vel stort sett negativ. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jepp. Komplett suger ! Har du en god begrunnelse, eller tror du at komplett suger og behandler alle kunder dårlig fordi du kansje har opplevd noe tull? De som har problemer med en webshop har en tendens til å klage, uten å tenke på at det er massevis av andre folk som bare har opplevd fryd og gammen. De som bare har opplevd fryd og gammen med webshopen, skriver ikke en post der de skryter. Så det som er av omtale her på webshoperfaringer, er vel stort sett negativ. Det er jeg uenig i, hvis du f.eks. hadde giddi å lese denne tråden eller erfaringene/karakterene til komplett.no i webshopguiden, hadde du sett at de som er fornøyd i aller høyeste grad melder seg. Virker som om de er like opptatt av å kalle de med problemer for idioter som de med problemer er opptatt av å kalle komplett.no for idioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå