Gå til innhold

Komplett.no suger....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
komplett.no er datakjeden det  :lol:

Foreslår at du gjør litt bedre research før neste gang du skal le av noen...

Komplett og datakjeden har i dag ingen ting med hverandre å gjøre annet enn at de har samme grosist (norek).

Stemmer det ja.. det var egentlig slik at komplett.no skulle bli datakjeden. Men det ble da slik at en liten del av komplett.no solgte seg ut av fusjonen og ble dermed selvstendig..

Det er iallefall hva jeg har hørt og forstått..

Lenke til kommentar
komplett.no er datakjeden det  :lol:

Foreslår at du gjør litt bedre research før neste gang du skal le av noen...

Komplett og datakjeden har i dag ingen ting med hverandre å gjøre annet enn at de har samme grosist (norek).

Stemmer det ja.. det var egentlig slik at komplett.no skulle bli datakjeden. Men det ble da slik at en liten del av komplett.no solgte seg ut av fusjonen og ble dermed selvstendig..

Det er iallefall hva jeg har hørt og forstått..

Nå var det vel butikkene som ble solgt ut... Komplett webbutikk (altså komplett.no) skulle vel aldri bli "solgt ut" og kalle seg datakjeden?? Og Norek er vel ikke leverandør til komplett.no, Norek er eid av Komplett ASA (i følge sidene dems).

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke hatt noen spessielt negative erfaringer med komplett. Har sendt i varer et par ganger. Første gangen sendte jeg inn en harddisc. Det tok 2 og en halv måned å få den igjen. (Den ble videre sendt til Western Digtal for sjekking). Så fikk jeg ny da Western bestemte seg for at den var ødelagt. Også har en cpu tatt kvelden, den fikk jeg igjen etter ca 3-5 uker. Sendte inn et hovedkort istad. Fikk faktisk svar om retur under 1 døgn etter retur søknad.

Lenke til kommentar
Har noen en god forklaring på hvorfor denne tråden liggger under "nyheter" på forsiden til ok.no?

:wow: Det lurer jeg óg litt på

Eg såg det samme eg også..

Er nok en bug en plass

jeg la det på Nyheter men Novec flyttet den.....

Hva med å skifte tema? Temaet du har skrevet inn har ingenting med tråden å gjøre. I tillegg er det dårlig reklame for komplett, noe de ikke fortjener i dette tilfelle.

Lenke til kommentar
leverte inn harddisken min til Komplett (Datakjeden) på grunn av at den hadde lesefeil...når jeg fikk den tilbake så sa de at det ikke var noe galt med den.....Men nå har jeg levert til en bekjent av en kompis (anbefaler han) jan-erik wikdahl heter han foresten...Når han testet harddisken min fant han ut at det var noe galt med den....det sto nemlig at jeg hadde 40GB brukt plass på den...men han bare fant 17GB på den... (så dette kostet meg unødvendige 210kr på Datakjeden) ...så har du problemer med pc'en så Ikke lever den inn til komplett, dyrt er det å (700kr timen på Datakjeden)

EDIT: Slettet!

Endret av norrick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...