Mr. President™ Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Litt godt at MK Dons får juling av Southampton. Siden vi slo Southampton i helga og de slår Dons, ja så er vi klart et bedre lag!.. Står hele 0-5. Selv om de er et Championship-lag så er det ganske imponerende. Får en ekstra god følelse av at vi slo Soton da Kunne fort ha gått galt den kampen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Syns Pereira har vært ganske frisk. Han er utrolig hurtig med ballen i beina. Et håp for framtiden uten tvil! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Er det Jones som skal på? Deilig hvis han er tilbake allerede. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Deilige bytter. Martial og Jones innpå. Nå trenger vi en Jones i form framover! Da har vi tre gode stoppere som kan rotere ved skader. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Sikkert ikke så mange som sitter å ser kampen her inne i dag, men Rooney har en håpløs kamp i dag. Pasningene sitter virkelig ikke. Kan ikke huske sist kamp hvor han har bommet på så mange. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Jeg ga opp streams og hører på kampen gjennom MUTV-radio. EDIT: Schweinsteiger fikk kapteinsbindet når Rooney gikk av men han ga det videre til De Gea... Endret 23. september 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Minus Rooney, så er det en deilig kamp hittil da. Pereira viser at han bør få muligheter i PL også, og Schweinsteiger blir bare bedre og bedre denne sesongen. Edit: Og ikke minst at Jones får litt spilletid! Endret 23. september 2015 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Lol Fellaini tror han er Messi Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Martial nok en gang Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Kongen sjøl jo! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Martial igjen. Ganske deilig at han fortsetter, selv om jeg ikke får poeng i tippedritten nå Endret 23. september 2015 av Espp Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Ah, haha, Martial Edit: Men det gjør jeg, opp i ledelsen i "poengdritten" nå! Endret 23. september 2015 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Martial igjen. Ganske deilig at han fortsetter, selv om jeg ikke får poeng i tippedritten nå Ah faen den glemte jeg Tror jeg til og med hadde satt 3-0 på den (jeg også) Endret 23. september 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ganske digg kamp i kveld. Som blured sier så er det bra med spilletid på Jones og Pereira. At Pereira skulle være såpass frisk som han har vært er et kjempepluss. Håper vi kan finne tid til han i PL i løpet av sesongen. Martial fortsetter og har nå puttet 4 mål på 4 kamper? Utrolig fornøyd med han, og fortsetter han slik kan han være en viktig brikke allerede i år. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Målet til Martial her. Ikke like pent som det mot Liverpool, men likner litt. Edit: Virker riktignok som om Ipswich hadde gitt opp der, hadde nok blitt taklet om stillingen var uavgjort der. Edit2. Men det diggeste med Martial, er at han alltid er så rolig. Må ha en vanvittig selvtillit, alderen tatt i betraktning. Endret 23. september 2015 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Hvor kan man se trekningen av 4. runde?? Endret 23. september 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 "The draw for the fourth round of the League Cup will be made following the conclusion of Sky Sports' live TV game tomorrow night (skrevet 22 september), which is Tottenham vs Arsenal. The draw will be made live on Sky Sports News HQ." Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Fikk ikke med det her i går pga dårlige streams, men fy faen for en pasning og mottak - https://streamable.com/lfxw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå