Latias Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Capital One Cup 23-09-2015 Kl. 21:00 @ Old Trafford Vises på: Ikke på norsk/engelsk tv Endret 21. september 2015 av Latias Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Vil se Pereira, Wilson, McNair, Rojo, Valencia. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Vises ikke på TV? Edit: Forøvrig er det vel cupen og ikke PL? Endret 21. september 2015 av TheHaughom Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Edit: Forøvrig er det vel cupen og ikke PL? Jævelig mye feil på Latias den siste tiden. Hva er det som foregår, Latias? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Har vært besatt helt siden jeg så bildet ditt i PL-tråden. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Nå har han posttraumatisk stress... tusen takk Banan Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg har en stream jeg tror kampen går på. Kan jeg poste den i tråden, eller bryter jeg retningslinjene da? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Retningslinjene vet jeg ikke, men du bryter ikke norsk lov så da virker det rart om de skulle forby det her. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Har skjønt det som at forumet ikke tillater direktelenker til streamer, da noen av disse kan bryte med opphavsrett om en (betal-)kanal viser den. Om det gjelder når kampen ikke er å se på andre kanaler, vet jeg ikke. Mulig det er et generelt forbud fordi det er lettere å håndheve. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Til de som trenger stream, søk på google etter: ipswich vs manchester united stream Første alternativ som kommer opp viser kampen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Jeg har en stream jeg tror kampen går på. Kan jeg poste den i tråden, eller bryter jeg retningslinjene da? Jeg etterlyste klare retningslinjer for streams etter denne artikkelen, men ledelsen kom aldri til noen konklusjon. Personlig så slår jeg ikke ned på streams, men vet at andre mods er strengere på det. For å være på den trygge siden så linker du bare til hovedsiden, så får folk klikke seg frem til streamen selv. Akkurat som det var greit å linke til TPB og si at man fant GoT der, mens direktelink til torrents ikke var lov. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Håper på en 11er med unggutta foran: DDG Valencia/McNair-Smalling-Blind-Rojo Carrick-Schneiderlin Lingard-Pereira-Young Martial/Wilson Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Pereira og mer Pereira please. Han må få sjansen, virker veldig spennende. Wilson må få starte her og. Mer spill for Rojo og McNair også viktig. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Vel det passa dårlig, for Rojo og McNair har blitt skada tydeligvis. http://www.united.no/nyhetsarkiv/rojo-og-mcnair-skadet/ Dette lukter 3-5-2 lang vei med Carrick i forsvar igjen. Kan bli moro. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Tja, tipper nok likevel at Smalling og Blind spuiller som midtstoppere. Young kan spille venstreback. Eller Darmian på venstre, og Valencia på høyre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Blir nok helt sikkert Darmian på venstre og Valencia på høyre. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 ahpadt: Hadde ikke vært så dumt om LvG tester om det funker med Darmian på venstre nei! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Så lenge jeg ikke ser noen som "Janko" som spilte sist vi spilte en kamp i denne cupen er jeg fornøyd. Og heldigvis slipper vi Evans og siden vi solgte han i sommer Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Positivt at Pereira starter, men hvor er Wilson? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå