Yawa Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg lurer på hva som er mest ideelt når bare et skal velges? navnnavnesen.no, eller navn-navnesen.no? Jeg vet jeg kan kjøpe begge, og dirigere dem til ett av de, men det var ikke ønsket fra oppdragsgiver. Og oppdragsgiver er usikker selv... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Uten bindestrek. Lettere å skrive. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Jepp, uten bindestrek. Bindestreken har alt en funksjon i språket som ikke samsvarer med å knytte ord i URI-er sammen. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Takk for svar Det var det jeg helte mest mot selv også... Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Bare pass på at navnet og etternavnet skrevet sammen ikke kan få en helt annen mening. Glem ikke hashtag-suksessen #susanalbumparty Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Stemmer stemmer Etternavnet ble byttet ut med "massasje" da det var mer forklarende siden det er et massasjestudio dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå