Gå til innhold

Oktoberfest 2015 - smort1 - 17mm 1:1.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin dybdevirkning av skyene i dagens. Fint komponert og et mektig skue.

Takker, BjørnÅgeS! :)

Det ble et flott panorama - (mulig jeg ville ha rettet opp horisonten litt, men jeg er veldig opphengt på slikt..... :confused:  )

Takker, RandiA! :) 

Horisonten er "rett", det er fjordlanskapet som får det til å se skjevt ut (kfr. "linjen" på toppene som er "rett", siden de høyeste har nokså lik høyde)....  ;)

Lenke til kommentar

Siste oktoberdag, med fønvind og temperatur på opp mot 20°C ble noget spesielt...

Sett fra Rådhustaket i Molde, ned på Rådhusplassen og mot Torget mm. ...

Bilde 20 - 31. oktober

22023132584_40ac24df1a_b.jpgE-M5 17mm 31.10. 015a by Svein Mortensen, on Flickr

• Olympus E-M5  og OLYMPUS M.ZUIKO Digital 17mm F1.8
  • ƒ/3.5 - 17.0 mm - 1/320s - ISO 200
  •  

Takk for følget, i nok en flott fest!  :yes:

PS!

Da er det vel bare å forberede seg til neste fest; uke "50 mm"...   :cool:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Flotte, gyldne høstfarger i bildet fra den 27, det blir ofte et helt spesielt intenst og mettet lys når himmelen er mørk og den lave solen bryter igjennom.

Enig, det et mektig skue fra Moldes tak (28. okt), og den 30. hadde du igjen spennende speiling der du fanget industribygget du viste tidligere. 

Flott å kunne avslutte månedens siste dag i nesten 20 grader, takk for at jeg fikk være med på en fin fest.

Lenke til kommentar

Flotte, gyldne høstfarger i bildet fra den 27, det blir ofte et helt spesielt intenst og mettet lys når himmelen er mørk og den lave solen bryter igjennom.

Enig, det et mektig skue fra Moldes tak (28. okt), og den 30. hadde du igjen spennende speiling der du fanget industribygget du viste tidligere. 

Flott å kunne avslutte månedens siste dag i nesten 20 grader, takk for at jeg fikk være med på en fin fest.

Takker, JorunT! :)  Og selv takk for følget... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...