Gjest Bruker-239845 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Hei alle, Jeg har en Asus Zenbook UX303 som jeg nå ønsker å kjøpe en ekstern skjerm til. Tanken er en dual-screen løsning med laptop og skjerm side-ved-side. For eksempel MATLAB/Excel på en skjerm og et aksjediagram på den andre skjermen. Dette er mitt eneste bruksområde og jeg skal ikke se på filmer eller spille, så jeg trenger kanskje ikke en så veldig dyr skjerm? Min eneste bekymring er synet mitt da jeg kommer til å bruke en del tid på dette. I utgangspunktet tenkte jeg denne eller noe lignende: http://www.multicom.no/lenovo-thinkvision-lt1421-14-led/cat-p/c/p4491851 Altså kun 14". Dette passer meg bra med tanke på liten plass i leiligheten, men tanken var også at jeg kunne få til en mobil løsning hvor jeg kunne ta med meg hele oppsettet hjemmefra. Samtidig hadde det vært behagelig med en litt større skjerm. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Ellers er jeg ikke spesielt kresen med tanke på en skjerm, så kjøper gjerne brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå