kjellst Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 På veg til havs Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Man får kanskje ikke helt følelsen av at den er på vei til havs fordi den er på vei mot fotografen. Men så korrigerer jo tittelen ganske så klart dette. Båten perfekt plassert i flata. Det mørke øverst ville jeg skjært vekk for det trekker lett oppmerksomheten dit. Mørkt og spesielt sort trekker og er den sterkeste fargen vi har og er derfor gjennom alle tider vært brukt av malere for å skape dybde i sine bilder. Når du scroller opp og dekker til så ser du at blikket senkes direkte ned mot det som virkelig er bildet her også. Ser du har god forståelse for hvordan man skal lage og plassere signaturen så den glir inn i bildet i motsetning til en del som dreper bildene sine med signaturen. Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Takk for konstruktivt inspill Lagt ved ny utgave. Har utgave av motivet der båten er på vegg rett mot kamera, men syns nok det er finest at den er litt fra siden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Fint motiv! V2, for meg... Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Det er et par flotte og velkomponerte bilder du her viser. Jeg liker best V1 fordi du får mer av den noe dramatiske himmelen med deg. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Flotte begge variantene, jeg greier ikke helt å velge. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Takk for konstruktivt inspill Lagt ved ny utgave. Har utgave av motivet der båten er på vegg rett mot kamera, men syns nok det er finest at den er litt fra siden Jeg vill kutta vekk det blå oppe i V2 også, men det er vel ikke så mye å mase med? Roar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Smaken er vel som baken av og til Kjekt å høre at det er ulike meninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg