Oly Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har et Radeon 9700 Pro skjermkort, og det oppstår problemer når jeg kjører GTA Vice City. Bygningene og veiene blir skummete og av og til gjennomsiktige, selv når jeg har en nokså ny Catalyst 3.7 driver installert. Har oppdatert Vice City til versjon 1.1. Kan tenke meg at det er flære med ATI baserte skjermkort som har det samme problemet, og jeg lurer isåfall om dere har en løsning til det. PCen min kjører Win XP pro, har Athlon XP2200+, 512 mb DDR-Ram, og et Asus A7N8X Deluxe hovedkort. Lenke til kommentar
smile35 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hei det kan i hverfall ikke være skjermkortet ditt som ikke takler dette.. Har du innstalert div x 9 noe mangee spill vil ha idag.. Ta også en driver oppdatering på skjermkortet ditt i tilfelle. Håper dette kan hjelpe deg litt... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har et Radeon 9700 Pro skjermkort, og det oppstår problemer når jeg kjører GTA Vice City. Bygningene og veiene blir skummete og av og til gjennomsiktige, selv når jeg har en nokså ny Catalyst 3.7 driver installert. Har oppdatert Vice City til versjon 1.1. Kan tenke meg at det er flære med ATI baserte skjermkort som har det samme problemet, og jeg lurer isåfall om dere har en løsning til det. PCen min kjører Win XP pro, har Athlon XP2200+, 512 mb DDR-Ram, og et Asus A7N8X Deluxe hovedkort. Dette er helt vanlig. Har du modda Vice City? Eks. byttet ut skins, biler O.l ? Det kan være grunnen isåfall. Hadde en tid en mod kalt "Modern Mod" som byttet ut alle bilene med nye Z8 og sånt. ganske tøft men jeg hadde flere problemer med at vegger,veier ble "grøtete". Gjennommsiktige og sånt. + at den ikke passet inn da. Hvis ikk du har gjort noe sånt..... Har jeg ingen løsning på problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå