okjo Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Høstpalett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Fargegale meg tar gjerne V2. Ja, høsten har nok kommet lenger på fjellet enn her i Tigerstaden. men ser at villvin i bakgår'n begynner så smått å rødme så det blir nok noen bilder i år også. Fint utsnitt og format. Jeg prøvde å scrolle opp og dekke litt uten at det ga det spøtt. Fint lys og skarphet. Da kommer farger og detaljer skikkelig fram også. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Bra komponert, fine farger! V2, for meg... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Landskap og natur er innen min hovedsjanger, og derfor studerer jeg disse bidragene mest. Klar høstluft og høstens fargespill egner seg godt for fotografering, noe du får fram på en fin måte her. Velger meg V2 der skyene kommer bedre fram, ellers et "must" å se bildene dine her i fullstørrelse. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Her er V2 som gjelder. Bildet er velkomponert med fine farger og god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Flotte bilder begge varianter. V1 er kanskje mer naturtro? Lenke til kommentar
okjo Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 Tusen takk for kommentarene, da blir det V2 Mvh Oddmund Lenke til kommentar
okjo Skrevet 22. september 2015 Forfatter Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Flotte bilder begge varianter. V1 er kanskje mer naturtro? Fargene i naturen var ganske overveldende når sola fikk slippe til, så jeg er ikke sikker Endret 22. september 2015 av okjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg