Gå til innhold

Barcode-området, Oslo 2015

HSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De to grønne korsene sier kanskje noe om et apotek i området.

Hvorvidt du skulle rettet opp vidvinkelavviket i sidene her får de lærde strides om her. men uten retting bør du nokk kutte et par mmm. i høyrekanten og få vekk de sprinklene i bildekant som stjeler ufortjent oppmerksomhet.

Ellers OK kombinasjon av en normal og en horisontal speilvendt del.

Sikkert ikke nødvendig, men tanken slår meg at du kanskje skulle lysnet den venstre delen tilsvarende den høyre?

Jeg bør kanskje gjenta turen jeg hadde for et drøyt år siden for det er mye kameramat i det området der.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

De to grønne korsene sier kanskje noe om et apotek i området.

Hvorvidt du skulle rettet opp vidvinkelavviket i sidene her får de lærde strides om her. men uten retting bør du nokk kutte et par mmm. i høyrekanten og få vekk de sprinklene i bildekant som stjeler ufortjent oppmerksomhet.

Ellers OK kombinasjon av en normal og en horisontal speilvendt del.

Sikkert ikke nødvendig, men tanken slår meg at du kanskje skulle lysnet den venstre delen tilsvarende den høyre?

Jeg bør kanskje gjenta turen jeg hadde for et drøyt år siden for det er mye kameramat i det området der.

Roar

Takk for gode innspill. Ja, det er litt irriterende når ting blir nesten symmetrisk, men ikke helt, så dine kommentarer skal jeg ta med meg til neste gang jeg trasker i dette området.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott speiling med de to grønne blikkfangene .

Liker dette.

Om det bør opprettes er en smakssak,

Det er likevel en fordel å ha det i tankene når det tas sike bilder . Dette fordi det er en fordel å få mest mulig med rundt motivet da en del forsvinner i opprettingsprosessen.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Ble stilig, dette! Liker den slags speilinger, symmetrisk eller ikke... :)

Spennende uttrykk hvor de grønne apoteksymbolene blir et blikkfang, i tillegg til speilingen. Roar påpeker jo noen kosmetiske småpirk (og fint an tar seg tid til det), men synes ikke bildet forringes nevneverdig slik det fremstår nå.

Vennlig hilsen Ragnar

Et godt forsøk, der diverse fysiske/optiske lover ikke helt spiller på lag.....

En meget god ide og kreativt tenkt.

Morosamt bilde å studere litt på. Kunne kanskje vært gjort litt mer ut av å få det helt symetrisk? :)

Flott speiling med de to grønne blikkfangene .

Liker dette.

Om det bør opprettes er en smakssak,

Det er likevel en fordel å ha det i tankene når det tas sike bilder . Dette fordi det er en fordel å få mest mulig med rundt motivet da en del forsvinner i opprettingsprosessen.

Mvh

Alec

Takk for gode kommentarer!

h

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...