Lasse Lindgren Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Slottsplassen 1 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Som Oslogutt er jeg jo ganske så vant med å se slottet i farger. Men nevner likevel at her er V3 den beste. her foretrekker jeg svarthvit'n som skiller seg litt fra det originale og setter bygningen litt mer inn i et tidsperspektiv. Men når det er sagt så ville jeg ha retta opp venstresiden her - spesielt hvis du har litt mer å gå på der for retting stjeler jo som kjent fra bildet. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Velger meg V3, av det fine slottet vårt! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Minner meg om mitt eget bilde som ble lagt ut 11.08, men her i tre versjoner. Fine bilder med V3 som favoritt der også dybden/kortsiden kommer fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Flotte bilder Lasse. Jeg er enig med de andre som likte V3 best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg