Mosess Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) PC'en er jeg meget fornøyd med, en liten slix med noen hundre GiB og noen gigahertz med cpu og corsair selvfølgelig.. kunne kanskje byttet mitt 9500pro med 9700pro, meeen.. venter på pci-x Joda, også sitter jeg her med min logitech mx-700 og har det greit.. så fikk jeg øye på denne sleskete lille musa.. deretter kommer da tanken.. lær er jo kult.. biler med skinnseter og lærdetaljer.. nasty, men er den noe bra? Er det noen som har denne fetisjsaken og har noe å dele eller er det bare et pr-stunt? hw.no roxx! edit: ødela htmlen litt.. leve flash.. jeh Endret 12. november 2003 av Mosess Lenke til kommentar
--Makaveli-- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Blir vel veldig svett i håndflata etter en stund med gaming kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ville ikke uansett kjøpt trådløs til gaming. Kikk på MX300/500. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Trådløst til gaming?! Huff Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 MX300, 500 eller 700:) meget gode muser:) MX300 er liten og lett og presis. MX500 er litt større og litt tyngre, men mere presis. MX700 er perfekt for de som ønsker trådløs:) den er super presis og ligger deilig i håndflaten:) her er noen forslag, men jeg anbefaler å gå å kjenne å prøve de selv:) da vet du hva som passer deg:) Lenke til kommentar
norrick Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Blir vel veldig svett i håndflata etter en stund med gaming kan jeg tenke meg.. Tror ikke du blir mindre svett i hånden av hardplast... Topic: Er du en hardcore gamer så kan jeg ikke anbefale noen trådløse produkter grunnet pekerpresisjon og respons samt "ufrivillige røkninger" i bevegelser. Har til dags dato ikke testet en eneste god trådløs mus som er akseptabel til FPS spill. Jeg må innrømme at denne musen du peker til virker ganske så sexy og den fristet litt, men jeg vet heldigvis hvor dårlige disse produktene er og råder alle gamere kun til å kjøpe "tråd baserte" mus. Skal du kjøpe en seriøs mus til hardcore FPS gaming så ville jeg ha tatt en titt på Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 Endret 13. november 2003 av norrick Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) MX300, 500 eller 700:) meget gode muser:) MX300 er liten og lett og presis. MX500 er litt større og litt tyngre, men mere presis. MX700 er perfekt for de som ønsker trådløs:) den er super presis og ligger deilig i håndflaten:) her er noen forslag, men jeg anbefaler å gå å kjenne å prøve de selv:) da vet du hva som passer deg:) er forsåvidt enig i det du sier, utenom MX500...den er ikke presis så lenge du har den kula inni den. Tar du den ut, blir den mer presis. Så jeg ville sagt det slikt siden jeg har prøvd alle de musene: MX300 er lett og meget presis, sitter godt i hånden! Funker utmerket til raske og nøyaktige bevegelser. MX500 er litt for tung, stor og rar form. Er ikke fullt så presis som MX300 uansett om du tar ut den dingsen som skal gjøre musa lettere. MX700 er voldsom tung! litt stor og rar form. Funker greit hvis du skal bruke den til warcraft 3 og andre strategi spill...spiller du CS, Q3 o.l. er den ikke til å anbefale! Bare min mening Endret 13. november 2003 av Gef Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 MX500 er litt for tung, stor og rar form. Er ikke fullt så presis som MX300 uansett om du tar ut den dingsen som skal gjøre musa lettere. har du knaska pillene til bestemora di eller? mx500 er jo ikke tung i det hele tatt, og med mindre du er en dverg synes jeg ærlig talt at en mus bør ha minst såpass volum, har hatt og brukt mx300 selv, den var god men alt for liten Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) MX500 er litt for tung, stor og rar form. Er ikke fullt så presis som MX300 uansett om du tar ut den dingsen som skal gjøre musa lettere. har du knaska pillene til bestemora di eller? mx500 er jo ikke tung i det hele tatt, og med mindre du er en dverg synes jeg ærlig talt at en mus bør ha minst såpass volum, har hatt og brukt mx300 selv, den var god men alt for liten Kanskje jeg ikke sa det på riktig måte...tydeligvis tror jeg du misforstår litt her! altså...den er ikke sånn sett tung. Den er bare for tung til å bruke til raske og nøyaktige bevegelser. Å hva pokker mener du med knaska pillene til bestemorra di?? Uansett, så skrev jeg i slutten at det er MIN mening! Jeg har da vel for fankern lov til å si hva jeg mener! Mobber du dverger? (ikke at jeg er da) Endret 13. november 2003 av Gef Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Når det blir lite batteri på trådløse ms muser, så popper det opp en varning. Tenk deg en slik når du spiller clan match. Det var slik min trådløse explorer (til 600spenn) gikk i veggen og aldri så dagens lys mer. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Noen som har prøvd Creative's nye, Creative Mouse Optical 3000? Den er jo kriminelt billig, og den trådløse versjonen fikk jo god omtale i HW.no's egen test. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Creative Mouse Optical 3000[/url]? Den er jo kriminelt billig, og den trådløse versjonen fikk jo god omtale i HW.no's egen test. Og er ganske sikkert et urangert Logitech produkt... Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg har testet den og den funker fint. DVS jeg har ikke merket noe problem med den annet en at jeg ikke klarer å plukke den opp. Jeg tuller ikke. jeg KLARER faktisk ikke å plukke den opp fra matten uten å dra den utenfor kante og få en finger UNDER den. Jeg blir nødt til å lime på noen gummiknotter eller noe! Det må være noe med hendene mine, for alle andre plukker den opp uten noe som helst problem. Dere som har størrelse XXL i hansker bør vurdere å styre unna denne om ikke dere lider av konstant klamme fingrer. Ellers må jeg si at om jeg beveger den veldig raskt fra høyre til venstre så stopper pekeren opp og henger litt før den skfiter høyde og flytter seg med lavere hastighet til det endelige målet. Dette skjer ikke motsatt vei. Den spretter ihvertfall ikke til bunnen av skjermen slik som den gjorde med den gamle musen min. Alti i alt et greit kjøp men det finnes sikkert bedre.... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hva med 5000 modellen? Lenke til kommentar
Lucky_Strike Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Trådløst til gaming?! Huff nja... mx700 og mx900 er jo raske trådløse mus.. men til gaming ville jeg heller gått for en med ledning.. selv har jeg mx500 og er storfornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå