AnonymDiskusjon Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Hei, jeg var ute og drakk i helgen, og jeg gjorde noe veldig veldig domt, jeg klarer så vidt å leve med meg idag. Jeg får dårlige tanker.Hva vil folk tro om meg nå etter det som skjedde? Jeg er kvalm har hodepine. Jeg gråter noen ganger for det som skjedde. Jeg har mistet all håp om livet. Jeg skjemmes. Vil ikke eksistere lenger. Anonymous poster hash: 14c9f...e0a Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Synd, trist, leit! De fleste har gaatt paa en smell paa fylla! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Går ikke an å komme med forslag på hva folk tenker eller hva du må gjøre uten at du skriver hva som har hendt. Du er jo anonym så det er ingen som vet hvem du er og hvis du får masse hets pga hva du har gjort så er det gode moderatorer her som kan være relativt strenge når det gjelder sensitive temaer. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Sannsynligvis overtenker du dette, tipper det ikke er så ille i det hele tatt. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Ikke bry deg så mye om hva andre tenker, vær deg selv. Alle har gjort noe dumt i fylla. Endret 21. september 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Utro? Drap? Voldtekt? Hvis nei, så la det gå over. Hvis ja, så, tja. Det får vi diskutere om du kommer med en innrømmelse. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Vanskelig å si noe uten å vite hva det gjelder som sagt, men fylleangst er normalt, men rimelig kjipt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Hvis politiet er involvert har du definitivt lov til å angre. Alt annet lar seg enkelt forklare under "jeg var full", alternativt om noen år "jeg var ung, dum og full". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Ikke voldtekt eller drap. Det er tragisk at "fylla har skylda" ansees som en god forklaring i det norske samfunnet. Endret 23. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ikke voldtekt eller drap. Det er tragisk at "fylla har skylda" ansees som en god forklaring i det norske samfunnet. Fordi i norge så kan vi drikke oss skitings til vi besvimer i helga, men å drikke 2 glass vin på en mandag er sett ned på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå