EskildA Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Er en mann/gutt (kall det hva du vil.) som er 18 år. Da jeg var 12 år, så fikk jeg diagnosen ME i Norge. Jeg var ganske sikker da på at det var borrelia. Men dessverre sånn som situasjonen er i dag dag, så har ikke Norge nok kunnskap om Borrelia. Så jeg dro til Tsjekkia i år, og fikk påvisst borrelia. Går nå på antibiotika. Uansett, sliter med likegyldighet, depresisjon, angst, og symptomene for borrelia. Da jeg var på det verste - for ei liten stund tilbake, snakket jeg ikke, på 2 år. Var bare korte ord som, ja, nei, eller kanskje. Har gått glipp av ungdomsårene, men føler nå at jeg ikke orker å se livet gå ifra meg. Er lei av likegyldighet, og bare å "eksistere". Noen som har tips/erfaringer hvordan man kan bryte mønstre? Ville vært til stor hjelp! Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Får du noe hjelp? Av psykolog? Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Trist å høre at du har mista så mange år. Men det er aldri for seint. Du kan ta det igjen. De fleste av oss møter motgang en eller flere ganger i livet, men det behøver ikke å bety at livet er bortkasta. Heller at de gode periodene/årene gjør alt verdt det. Hva du skal gjøre kan vel være så ymse, og det må være noe du liker å gjøre. Prøv å gjøre nye ting, eller å gjør gamle ting på en ny måte. Håper du får mange gode år framover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå