Boralis Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 tips finner du HER Lenke til kommentar
HEE Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 takk takk !!! akkurat hva jeg trenkte ! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 sånn greier jeg aldri å bygge Lenke til kommentar
Flames Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 sånn greier jeg aldri å bygge Ikke jeg heller.. Men er jo kult å se at andre greier det Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Nå var vel dette et butikkprodukt? Men det går fint og lage det like "smooth" selv. Det beste er om man får laserkuttet plexi. Jeg tror jeg skulle klart og få materiale ferdig kuttet til en slik tank for 350,- Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 pent ! fikk nesten lyst til å prøve å bygge en slik koster vel ikke så mye for et par plater med plexxigass Lenke til kommentar
Flames Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Altså, det skal vel ikke såååå vanskelig.. Får man kutta opp alle platene helt nøyaktig og får dem limt(superlim, våtroms-silikon?) går det vel bra. Det jeg tror kan bli litt vanskelig er tettheten rundt hullene og oppe i lokket, men en kan jo selvfølgelig lage en annen topplokk-løsning. Fikk lyst å lage en slik en. Lenke til kommentar
simes Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Som så mange andre, begynte tankene om å bygge en slik å surre rundt i hodet mitt også. Det hadde vært skikkelig heftigt, men lurer på om jeg klarer det ja.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Som så mange andre, begynte tankene om å bygge en slik å surre rundt i hodet mitt også. Det hadde vært skikkelig heftigt, men lurer på om jeg klarer det ja.. er sikkert ikke så vanskelig da - bare passe på at det blir tett Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 og det er vanskelig Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 det som var kulest var egentlig tanken på å bruke marker pen blekk til fargesetning i vannet... mon tro om dette fester seg til plexitanken min.... hmmm ps. har forresten innovatek sin tank og synest den er tøff nok der den henger. (ikke at jeg ser den så godt siden bare fronten av maskinen stikker ut.) Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 du trenger ikke å få laserkuttet plexi, det er waste of money. du klarer deg fint med rotterumpe og sirkelsag på plexi, så får du en pussemaskin til å ta kantene med. Og så er det bare å pusse ned kantene med skikkelig fint papir etterpå, eventuelt å bruke sterk varme til å smelte det ned litt. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 rotterumpe husker den saga fra sløyd timene... *mimreeee* burde gå å sage plexi med en gjerdesag (listesag) så blir kantene beine og fine. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Tja da har jeg skaffet plater ! :!: så er det bare og sette sammen Lenke til kommentar
felge Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 eller bare kjøpe saken i butikken.. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Stilling, kanskje det blir noe slikt når det en gang blir vannkjøling. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 eller bare kjøpe saken i butikken.. No fun.. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Hehe....har ikke vannkjøling(YET!)men vureder å bygge den bare for morro skyld. Eneste måten å bli bedre til ting er jo tross alt å trene og trene! Endret 15. november 2003 av Prnkstr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå