Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Tunnellsyn... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Fin serie. Jeg likte v4 best egentlig. Man får følelsen av å sitte i en taxi etter en lang natt - på vei hjem. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Fin serie i svarthvit. Heldigvis ser det ut til at du sitter i passasjersetet og ikke bak rattet når disse bildene eksponeres. Hva V4 angår så er det kanskje ikke tunellsyn som slår meg, men mer en som blir kjørt hjem fra fest og drikkevarene virkelig begynner å gjøre seg gjeldende. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Ok serie, men vanskelig å velge versjon... Tror allikevel jeg går for V1, gitt... Vanskelig å få til gode bilder i slike situasjoner (har prøvd), men synes du kommer greit fra det... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 V1 blir min lille favoritt her hvor bildet også heller litt mot høyre, hvilket gir en tilleggseffekt. Ellers vil vel mange kjenne seg igjen i V4 etter en vellykket aften på by`n. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 V1 likte jeg best av disse. Fin liten serie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Henning , Roar , smort1 , Ragnar og Helene !!! Jeg satt heldigvis i passasjersetet . Ellers kunne kanskje et dashboardcam eller fastmontert kamera vært tingen. Og Roar , du har så rett , tunnellsyn er det innsnevrete synsfeltet man får når man er påvirket av alkohol. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg