Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg har fått litt følelser for pulevennen min

Anbefalte innlegg

Hei! I snart over ett år har jeg og en fyr snakket en del på snapchat og hatt samleie flere ganger. Han er 19 og jeg er 17. Planen var at vi kun skulle være pulevenner, men jeg merker nå at en fuckboy ikke er verdt det. Han har nesten har null interesse for meg som hel person. Kun for kroppen min. Det er så vanskelig, for den dagen jeg er så fast bestemt på å avvise han (ignorere snappene jeg får osv), så legger han bare innsats for min oppmerksomhet. Ham har meg liksom alltid på kroken...Jeg var så nære av å fortelle han at jeg ikke ville dette mer, men han skjønte ikke hva jeg hintet til, så jeg bare lot det gå. Også lå vi sammen igjen, gitt :/ FAEN at jeg ikke var mer rett på sak!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg liker sex. Sex er gøy, men jeg vil ikke ha noe forhold. Jeg synes det virker så stress når jeg får høre om alle andres problemer med kjæresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du får følelser,eller ønsker mer interesse fra han utenom sexen,så må du bare kutte han ut,du ender opp med å bli såret.Greier du å holde følelsene borte,så er han kanskje verdt å beholde som pulevenn,regner med at dere har bra sex?Virker som du underbevisst vil ha et forhold,og det får du ikke med denne gutten

• Liker 1
Lenke til kommentar

han skjønner alt som foregår oppi hodet ditt. 

Sannsynligvis, ja.

Han er en mann og han har ei jente på kontaktlista si som han kan kan kontakte når han vil knulle. Han er sikkert ganske fornøyd med dealen dere har.   Dere har hatt en avtale som knullevenner så selvfølgelig bryr han seg lite om deg som person =)

Dere er veldig unge og spesielt du. Du skal vite at det er veldig lett å manipulere ungpiker når en mann vil ha seg :p

Pulevenner kan absolutt være en god ide - En fast partner er tryggere enn one nigh stands med tanke på sykdommer og sladder. 

Dessuten kan faste partnere gi hverandre mye bedre nytelse enn en random fra byen som ikke kjenner deg kan.

Det negative er selvfølgelig at man kan utvikle følelser mens den andre ikke gjør det og som oftest (Men ikke alltid) så er det nok jentene som utvikler disse ettersom en mann fint er i stand til å ha 40 pulevenninder uten 1 følelse =)

Det smarteste du gjør er sikkert å avbryte dealen mens dere fortsatt har en fin tone og før du blir såret.

Lenke til kommentar

vil ikke ha kjæreste pga problemer?!? Ja, nå er ikke folk veldig flinke å snakke om løsninger og hvor godt man har det. Gjør man det så blir man ofte sett ned på av allmenheten. Liksom hvilken rett har du å flashe "det perfekte liv" oppi trusene våre? Jeg vet ikke hvor mange som jeg kjenner som blir sur pga man legger ut bryllups bilder på Facebook feks.

Uansett, jeg vil nå si at en kjæreste er en veldig stor løsning. Spesielt hun jeg har nå, jeg vil si at vi går svært godt sammen, mye rar latter, kan finne på ting, er altid åpne om ting og vi har mye av de samme synene på ting. Selv om mitt syn er litt mer kynisk en hennes, og jeg setter spørsmål tegn med mange ting som er helt kynisk i forhold til dagens normer, og hun plukker meg litt tilbake og setter meg tilbake i samfunnet om jeg skulle gå på for heavy acid trip. Samme gjør jeg tilbake, hjelper henne å argumentere og finne argumenter.

Ellers er vi alltid der for hverandre hjelper til, gir meninger og argumenter, istede å dømme hverandre på utseende eller intellektuelt. Som er utrolig deilig, det at noen skal ha meninger og dømme deg negativt for alt du gjør kan være utrolig slitsom til tider!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...