rofl2 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Send i går kveld kom jeg over noe som handlet om et spill som jeg kunne tneke meg, selv om jeg ellers ikke er noen spiller. Siden Shivers, Lemmings eller Myst har jeg vel ikke sett alvorlig på noe spill, men jeg lest i går om et spill som jeg kanskje kunne tenke meg. Men jeg er ikke i stand til å finne tilbake hvor jeg leste om det, er ikke engang sikker på om det er ute ennå. De ble skrevet noe om hvor mye tid det kunne at å komme igjennom det eller noe i den retning. Det bør jo være et poeng at man ikke blir ferdig med det for snart! Og det var såvidt jeg kunne forstå om et spill hvor det handlet om å komme i gjennom til et endelig mål, ikke noe i nærheten av WOW eller andre nymotens action games, men mere en intellektuell utfordring Endret 20. september 2015 av rofl2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Lemmings Altfor lite informasjon, det er maaaange spill som er en intellektuell utfordring. Har du prøvd The Incredible Machine forresten, meget bra spesiellt hvis du likte Lemmings Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Sent igårkveld? Er det ikke bare å gå gjennom loggen på PC'en din da? 1 Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Sent igårkveld? Er det ikke bare å gå gjennom loggen på PC'en din da? Joda, jeg gjorde det men var ikke i stand til å finne noe. Det var så mye der, og det behøver ikke akkurat peke på det jeg festet meg ved på stedet. Mht Belphegors forslag, hva kan man gøre for å slippe unna gratis converter? Det så vel også lit mere ut som å være noe i likhet med mange oppgaver man har støtt på i ulike sammehenger. Likte Lemmings? Jeg vet sannelig ikke, det var vel mere et tidsfordriv i mangel av noe bedre. Endret 20. september 2015 av rofl2 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Dersom det er noe som skal ta lang tid å komme igjennom av relativt nye spill, er The Witcher 3 og Pillars of Eternity to muligheter. Husker du noe mer om spillet du leste om? Kanskje det blir lettere å finne ut hva det kan være for noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå