v0id Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Synes bannerne på forsiden av ok.no begynner å bli litt for mange og litt for pragende. Greit med noen små helt øverst, som f.eks den "Slient twin" fra microplex, og de mellom søk - og partnere delen, men den store fra MPX.no mellom nyhetene var ganske plagsom. De fra komplett var også litt vel prangende for min smak. Skjønner at man må ha en viss inntekt på forsiden, men synes det blir litt mye. Var greit slik det var før mpx og komplett kom med sine. Er jo nesten flere bannere enn innhold.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ehh... de bannerene har da vært der i hele år? Vi forsøker å holde reklamene på et minimum, men vi er nødt til å ha såpass mye for å få det til å gå rundt. Reklame er ikke akkurat en stor inntektskilde. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Må nok ta deg litt på senga der yummy. Komplett siden bannere i kolonnene har riktignok vært der lenge, men de store "plakatene" i hoveddelen er relativt nye. De står jo ikke engang i http://www.overklokking.no/diverse/annonsere.html. Designmessig sett har siden bare blitt værre og værre. Før hadde siden et mye mer integrert preg enn det den har idag. Det som er nå er direkte stygt. har klarer paraleller med WinME. På samme måte som det prøvde å tyne mer penger ut av 9x, prøver dere å strekke designet av siden mest mulig. Det er tid for seriøs forandring. Bannere i hytt og pine, elementer som strekker seg utfor kolonnene osv gir et ganske dårlig inntrykk. Er dette noe dere har tanker om? Kommer det evt. nytt design ved overgang til pubsys? Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Design & pubsys er planlagt lansert samtidig. Designforslag er kommet inn, men ingen har foreløpig vært gode nok. Og du skal vite at jeg er VELDIG enig med deg i at designet vi har nå er som tatt ut av "webdesign for dummies". Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Øyh - ikke kødd med designet vårt! Saken er den at jeg "arvet" designet til HW en ukes tid før vi lanserte Overklokking.no, og fikk akkurat tid til å skifte farger og legge inn bakgrunn på sidekolonnene. Siden har jeg gremmes over det, men aldri tatt meg tid til å få tak i noe skikkelig design. Som Vidar sier er både pubsys og design planlagt lansert samtidig, forhåpentligvis om en måned eller to. Jeg vet vi har snakket om design veldig lenge nå, men vi har rett og slett ikke funnet noe som er godt nok. Å leie inn profesjonell hjelp blir heller ikke særlig aktuelt med vår økonomi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå