sector Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Flere som har fått slikt sprøyt som dette i det siste? Sikkert ikke så dumt å advare andre om å åpne linken. Eg har ikke tenkt å åpne den hvertfall!? Endret 20. september 2015 av sector Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Fikk samme meldinga jeg også. Ikke dum nok til å gå inn på den. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Tok en kikk jeg da, fordi jeg er så fordømt nysgjerrig. Innholdet som vises minner mest om sånne andre danske e-poster man alltid får om man har gitt fra seg epost-adressen i en konkurranse eller lignende. Men det er veldig mye script som kjører inne der. Og samme Google Analytics ID brukt her finnes også i 13 andre lottosider hvor disse har like suspekte domenenavn. Det er neppe uskyldige reklamefolk som står bak. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Åpna linken, fikk ny mobil i posten en uke etter! det er helt sant 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå