AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Synes dere folk som har hatt mange sextreff er løse?jeg har hatt mellom 30-40 partnere pga mange sextreff med likesinnede fra internett.Ville du hatt en kjæreste som har hatt mange sextreff,synes du dette er bedre/værre enn at noen har hatt mange one night stands? Anonymous poster hash: 16b8a...347 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Er ikke dette samme som ONS i prinsippet? Begge deler er vel sånn bob-bob i forhold til å utvikle seg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Ons skjer som regel etter en fuktig kveld på byen,nachspiel,ferie,sextreff er planlagt i edru tilstand,med andre folk som bruker sider som Fetlife,Cupido o.l.Jeg mener dette gjør en forskjell i at jeg har vært bevisst på hva jeg vil,og ikke vært uforsiktig eller "løs" Anonymous poster hash: 16b8a...347 Anonymous poster hash: 16b8a...347 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Spiller ingen trille. Fortid er fortid. Du bør selvsagt se an framtidig partner om dette er noe du trenger å dele med ham/hun. Noen er av typen som tror hele verden er jomfru til de møter deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg synes ikke at det er et problem i seg selv egentlg, men jeg synes det er teit hvis vedkommende har tatt alt han kan få, og ikke har en viss standard. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Er du virklige seriøs, har folk sex utenfor ekteskapet?? Anonymous poster hash: c0753...a1d Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Kommer an på hvem du treffer. Noen bryr seg ikke, uavhengig av om de selv har ligget med mange/få. Også har du de som virkelig er dobbeltmoralske på det området... Har ligget mye rundt selv, men ønsker gjerne at partneren har hatt seg med så få som mulig. Men igjen, det kommer helt an på hvem du treffer. Det er heller ikke slik at du trenger å fortelle partneren din hvor mange du har ligget med. Jeg og kjæresten min har f.eks. aldri følt noe behov for å snakke om dette, fortid er fortid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Ser ikke noe problem med det. Annet enn at jeg hadde foretrukket å vite at hu hadde testa seg fra tid til annen. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 ...har folk sex utenfor ekteskapet?? Shit happens..^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Synes dere folk som har hatt mange sextreff er løse?jeg har hatt mellom 30-40 partnere pga mange sextreff med likesinnede fra internett.Ville du hatt en kjæreste som har hatt mange sextreff,synes du dette er bedre/værre enn at noen har hatt mange one night stands? Anonymous poster hash: 16b8a...347 Hvor mange sexpartnere en person har hatt er irrelevant for hvorvidt de er kjærestemateriale eller ikke. Sex er sex, og det viktige der er om utøverne er kompatible og hvordan akten fortoner seg - mye erfaring tilsier også en større bevissthet rundt egne preferanser og også potensielt økt evne til å kommunisere med partneren. Hvis det er snakk om kjæresteforhold så blir sex kun ett element i en lang rekke av elementer, så den vurderingen avhenger ikke av sex alene. Forrige avsnitt gjelder dog fortsatt også i dette tilfellet. Anonymous poster hash: f9dae...1e2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Synes dere folk som har hatt mange sextreff er løse? Ja. Ville du hatt en kjæreste som har hatt mange sextreff Nei. synes du dette er bedre/værre enn at noen har hatt mange one night stands? Det går eigentleg i same bås for min del. Om eg måtte velje mellom nokon som hadde hatt mange sextreff og nokon som hadde mange ONS hadde eg vald å vere åleine. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Synes dere folk som har hatt mange sextreff er løse? Naturligvis er de det, det ligger i ordets definisjon. synes du dette er bedre/verre enn at noen har hatt mange one night stands? Sextreff og one night stands - mot betaling eller gratis - kommer ut på ett. Folk må få gjøre som de vil. Ingen grunn til at jeg skulle synes noe som helst om andres privatliv. Jeg er fullt opptatt med å passe på meg selv! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Umulig å svare ja eller nei på. det finnes flere årsaker til at folk har mye tilfeldig sex. Dessverre så er det ofte på grunn av et ekstremt bekreftelsebehov, fulgt av manglende grenser for seg selv. Slik at en person med et betydelig antall tilfeldige sexpartnere ville jeg se an over tid for å se om dette er en person som har genuint glede av tilfeldig sex, eller om det er en person som bruker sex som smertestillende. Antallet i seg selv har ellers lite å si da jeg mer mer opptatt av hva personen ønsker å dele sammen med meg i en felles fremtid enn hva personen har bedrevet før min inntreden i deres liv. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Jeg og min partner er forskjellige på dette punktet. Hun var nesten uerfaren da jeg traff henne. Jeg hadde foretrukket om hun hadde hatt litt flere "smaksprøver" før meg. Hun hadde nok foretrukket om jeg var jomfru men da hadde jeg nok lurt på hvordan gresset var på andre siden av ekteskapet etter en stund For min del hadde det ikke plagd meg med masse erfaring sålenge ikke halve bygda hadde pult dama mi for jeg antar du da har skillza som kommer av masse øving og dessuten er det bare komplimenterende om partneren har pult halve verden og kommet fram til at du var den beste kandidaten til fast forhold Endret 23. september 2015 av Zim3000x Lenke til kommentar
lady14 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Synes dere folk som har hatt mange sextreff er løse?jeg har hatt mellom 30-40 partnere pga mange sextreff med likesinnede fra internett.Ville du hatt en kjæreste som har hatt mange sextreff,synes du dette er bedre/værre enn at noen har hatt mange one night stands? Anonymous poster hash: 16b8a...347 Tror at mange har et stort sexbehov. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Personlig bryr jeg meg tildels. Ser på mange sex partnere som underbyggende bevis for flere ting som kan vris i en negativ natur. Får å si det pent. Men jeg har absolutt ikke et problem å være med ei som har hatt mange sex partnere om hun tiltror seg til meg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg