Gå til innhold

abcmobil


jorn_:-D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ALDRIG kjøp fra nettbutikk som tar forskudsbetalt..ALDRIG!!!!! Det er samme hvor seriøse de vil fremstå....man starter ikke en butikk og regner med at kunder låner deg penger.

 

Etter en titt på www.abcmobil.no:

 

Og ALDRIG forhåndsbetal en webside som bruker en side Nokia har betalt noen hundre tusen for at et profesjonelt firma skal lage for dem.....i et framesett for å promotere sitt firma...dette lukter det svidd av på lang avstand!!! Jeg ble faktisk sjokka når jeg så www.n-gage.com siten inne i framsette til abcmobil.no.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
abcmobil er registrert på qxl og der har de mange pluss karakterer.

Da er de sikret gjenom QXL Systemet og er litt tryggere...men å selge gjennom egen site for egen risiko vil jeg ikke anbefalen noen å gjøre...selv om de er seriøse...da får firma satse litt mer og få seg litt kapital og opperer som alle andre nettbutikker...

 

AKIRA

Lenke til kommentar

QXL hadde jeg ikke stolt på. Jeg og en haug med andre ble svindla for mange mnd siden av en fyr som skulle selge mobiltelefoner. Han svindla på forskjellige nettsteder også. QXL gjorde ingenting med saken. Eneste de gjorde var å slette brukeren til den mannen. Var ikke mye hjelp å få hos QXL. Eneste de tenker på er å tjene penger.

Lenke til kommentar
Jeg har handlet med abcmobil og er veldig fornøyd med det,hvis du har mulighet for å treffe han så kan du sikkert avtale det så sant dere bor i Oslo området,han holder til på Flateby utenfor Lillestrøm :roll:

 

www.abcmobil.no

Jeg kan gi deg to tips, slik at det i alle fall kan virke som om du driver seriøst:

 

1. Lag en bittelitt skikkelig webside. Hva i alle dager er poenget med at N-gage.com vises som "forside" på din?

 

2. Alle seriøse bedrifter har kontaktinfo på websiden, samt informasjon om firmaet, og organisasjonsnummer.

Lenke til kommentar
Jeg har handlet med abcmobil og er veldig fornøyd med det,hvis du har mulighet for å treffe han så kan du sikkert avtale det så sant dere bor i Oslo området,han holder til på Flateby utenfor Lillestrøm :roll:

 

www.abcmobil.no

Jeg kan gi deg to tips, slik at det i alle fall kan virke som om du driver seriøst:

 

1. Lag en bittelitt skikkelig webside. Hva i alle dager er poenget med at N-gage.com vises som "forside" på din?

 

2. Alle seriøse bedrifter har kontaktinfo på websiden, samt informasjon om firmaet, og organisasjonsnummer.

Hei

 

Jeg driver ikke abcmobil,jeg har bare handlet mob hos han

Lenke til kommentar
ALDRIG kjøp fra nettbutikk som tar forskudsbetalt..ALDRIG!!!!! Det er samme hvor seriøse de vil fremstå....man starter ikke en butikk og regner med at kunder låner deg penger.

 

Etter en titt på www.abcmobil.no:

 

Og ALDRIG forhåndsbetal en webside som bruker en side Nokia har betalt noen hundre tusen for at et profesjonelt firma skal lage for dem.....i et framesett for å promotere sitt firma...dette lukter det svidd av på lang avstand!!! Jeg ble faktisk sjokka når jeg så www.n-gage.com siten inne i framsette til abcmobil.no.

 

AKIRA

Veldig rart at jeg kjøpte 3650 av han og betalte på forskudd og fikk varen som normalt...! ;)

Lenke til kommentar
Alle sider som har .no domene må være registrert i brønnøysund registeret.  Ønsker du å vite litt mer om hvem som eier domenet så er det bare å gjøre et whois søk.

Det er feil. Er ingen regler for hvem som kan ha/bruke websider med .no domener.

MEN, det er kun firmaer/organisasjoner som kan registrere domenet (opptil 15 stk).

 

Opplysninger om hvem abcmobil.no er registrert hos:

 

Organization Name..........: Hundebo Boye Hammer

Organization Number........: 981424840

Post Address...............: Melgårdshagan 12

Postal Code................: N-1911

Postal Area................: FLATEBY

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...