jorn_:-D Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 er det noen som har handlet der? det sto ikke mail adresse på siden deres, så er dette en skikkelig butikk? lurte også litt siden de bare tok imot forskuttsbetaling. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) ALDRIG kjøp fra nettbutikk som tar forskudsbetalt..ALDRIG!!!!! Det er samme hvor seriøse de vil fremstå....man starter ikke en butikk og regner med at kunder låner deg penger. Etter en titt på www.abcmobil.no: Og ALDRIG forhåndsbetal en webside som bruker en side Nokia har betalt noen hundre tusen for at et profesjonelt firma skal lage for dem.....i et framesett for å promotere sitt firma...dette lukter det svidd av på lang avstand!!! Jeg ble faktisk sjokka når jeg så www.n-gage.com siten inne i framsette til abcmobil.no. AKIRA Endret 12. november 2003 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 det er overhode ikke lurt å kjøpe fra en nettbutikk som tar forhåndbetalt.! du vet aldri hva de finner på! kjøpt fra en vanlig butikk. eller en butikk kor de selger uten forhåndsbetalt. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 abcmobil er registrert på qxl og der har de mange pluss karakterer. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 abcmobil er registrert på qxl og der har de mange pluss karakterer. Da er de sikret gjenom QXL Systemet og er litt tryggere...men å selge gjennom egen site for egen risiko vil jeg ikke anbefalen noen å gjøre...selv om de er seriøse...da får firma satse litt mer og få seg litt kapital og opperer som alle andre nettbutikker... AKIRA Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 QXL hadde jeg ikke stolt på. Jeg og en haug med andre ble svindla for mange mnd siden av en fyr som skulle selge mobiltelefoner. Han svindla på forskjellige nettsteder også. QXL gjorde ingenting med saken. Eneste de gjorde var å slette brukeren til den mannen. Var ikke mye hjelp å få hos QXL. Eneste de tenker på er å tjene penger. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har handlet med abcmobil og er veldig fornøyd med det,hvis du har mulighet for å treffe han så kan du sikkert avtale det så sant dere bor i Oslo området,han holder til på Flateby utenfor Lillestrøm www.abcmobil.no Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kjøpte selv t610 av abcmobil! Tok litt tid men en trygg handel! Også grei å få tak i på telefon... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har handlet med abcmobil og er veldig fornøyd med det,hvis du har mulighet for å treffe han så kan du sikkert avtale det så sant dere bor i Oslo området,han holder til på Flateby utenfor Lillestrøm www.abcmobil.no Jeg kan gi deg to tips, slik at det i alle fall kan virke som om du driver seriøst: 1. Lag en bittelitt skikkelig webside. Hva i alle dager er poenget med at N-gage.com vises som "forside" på din? 2. Alle seriøse bedrifter har kontaktinfo på websiden, samt informasjon om firmaet, og organisasjonsnummer. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei E-mail til www.abcmobil.no er: abcmobil.tiscali.no Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har handlet med abcmobil og er veldig fornøyd med det,hvis du har mulighet for å treffe han så kan du sikkert avtale det så sant dere bor i Oslo området,han holder til på Flateby utenfor Lillestrøm www.abcmobil.no Jeg kan gi deg to tips, slik at det i alle fall kan virke som om du driver seriøst: 1. Lag en bittelitt skikkelig webside. Hva i alle dager er poenget med at N-gage.com vises som "forside" på din? 2. Alle seriøse bedrifter har kontaktinfo på websiden, samt informasjon om firmaet, og organisasjonsnummer. Hei Jeg driver ikke abcmobil,jeg har bare handlet mob hos han Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Synes det er skuffende å ikke finne ABCMobil i Brønnøysundregisteret. Lenke til kommentar
amobil_t610 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ALDRIG kjøp fra nettbutikk som tar forskudsbetalt..ALDRIG!!!!! Det er samme hvor seriøse de vil fremstå....man starter ikke en butikk og regner med at kunder låner deg penger. Etter en titt på www.abcmobil.no: Og ALDRIG forhåndsbetal en webside som bruker en side Nokia har betalt noen hundre tusen for at et profesjonelt firma skal lage for dem.....i et framesett for å promotere sitt firma...dette lukter det svidd av på lang avstand!!! Jeg ble faktisk sjokka når jeg så www.n-gage.com siten inne i framsette til abcmobil.no. AKIRA Veldig rart at jeg kjøpte 3650 av han og betalte på forskudd og fikk varen som normalt...! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 vis de ikke står i brønnøysund registeret, så handler ikke jeg der, vis ikke han kan sende mobilen i oppkrav til meg! Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Alle sider som har .no domene må være registrert i brønnøysund registeret. Ønsker du å vite litt mer om hvem som eier domenet så er det bare å gjøre et whois søk. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Alle sider som har .no domene må være registrert i brønnøysund registeret. Ønsker du å vite litt mer om hvem som eier domenet så er det bare å gjøre et whois søk. Det er feil. Er ingen regler for hvem som kan ha/bruke websider med .no domener. MEN, det er kun firmaer/organisasjoner som kan registrere domenet (opptil 15 stk). Opplysninger om hvem abcmobil.no er registrert hos: Organization Name..........: Hundebo Boye Hammer Organization Number........: 981424840 Post Address...............: Melgårdshagan 12 Postal Code................: N-1911 Postal Area................: FLATEBY Endret 14. november 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 helt ok å handle der. jeg handla en gul 3650 der, jeg fikk mobilen ca etter 5 dager...men fikk BLÅ! ellers er det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå