Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Noen som vet hvor på nettet jeg kan finne lyder (slag osv) til film? Trenger det fort. Sitter og redigerer nå. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Noen som vet hvor på nettet jeg kan finne lyder (slag osv) til film? Trenger det fort. Sitter og redigerer nå. Jeg trenger det jeg å, har planer om å prøve meg på 3d animasjonsfilm, som skal være lengere en de på bare 5 sec jeg har laga. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg hadde en cd med slike lydeffekter før... men den er borte :/ prøv å søk på soundeffects? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Digitale bilder, foto og video Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Følger med diverse redigeringsprogrammer ihvertfall.. Brukte pinnacle studio 7 en del før, og der fulgte det med en del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå