Toset Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Er det noen om har Radeon 8500 og Max Payne? Jeg får ikke til Max Payne med dette kortet. Jeg kjører de nyeste driverene til ATi (beta-6025), og lurer på om det er noe med driverene som er feil. Jeg kan spille tutorial-brettet, men ikke starte nytt spill. Hvis jeg prøver å starte nytt spill, bare slår spillet seg av når jeg starter nytt. Har prøvd alle mulige innstillinger. Har ikke oppdatert Max Payne, har fremdeles versjon 1, men vil ikke begynne å oppdatere og grisle før jeg vet om noen har en løsning på problemet. Lenke til kommentar
house Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 ikke bruk beta drivere!... Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har en haug med probloemer med pc'n min som jeg sterkt misstenker kommer av Radeon kortet... etter ca 15-20 sek kjøring av spill, dvd, div-x og alt annet som krever mye av skjermen så henger seg hele dritten og surrer som en gammel vd-spiller med en hakkete plate!! Jeg har vridd meg in å ut for å finne problemet men jeg får det ikke till Har du hatt samme problemer? Har eller i stort sett samme hardware som du. Noen tips? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 20:30, dominizer skrev:Er det noen om har Radeon 8500 og Max Payne? Jeg får ikke til Max Payne med dette kortet. Jeg kjører de nyeste driverene til ATi (beta-6025), og lurer på om det er noe med driverene som er feil. Jeg kan spille tutorial-brettet, men ikke starte nytt spill. Hvis jeg prøver å starte nytt spill, bare slår spillet seg av når jeg starter nytt. Har prøvd alle mulige innstillinger. Har ikke oppdatert Max Payne, har fremdeles versjon 1, men vil ikke begynne å oppdatere og grisle før jeg vet om noen har en løsning på problemet. Hmss. To valg: Enten lasta ned Warez... eller så har du trodd litt mye om PC/grafikkortet ditt og satt på for høy oppløsning, fargedybde osv. DA skåner den maskina ved å bare guite Lenke til kommentar
Toset Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har fikset problemet nå. Jeg måtte bare oppdatere Max Payne med den siste patchen, 1.05 tror jeg den het. Nå funkert det flott. Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 mange spill som ikke funker som de skal når de er sluppet ut :smile:, jeg husker diablo2 når det kom ut.. var nærmest beta spill! bugs overalt :smile:.. er vel det samme med de fleste andre spill også. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå