Fotoskrulla Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Gatekunst fra Cuba I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Takk skal du ha:-) Som sagt tidligere, så digger jeg Che. Mye bra sagt og gjort av den mannen, men det er også et par mørke flekker..... Flott dokumentert og ser virkelig frem til fortsettelsen. V1 & 2 falt best i smak hos meg. “We cannot be sure of having something to live for unless we are willing to die for it.” ― Che Guevara Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Takk skal du ha:-) Som sagt tidligere, så digger jeg Che. Mye bra sagt og gjort av den mannen, men det er også et par mørke flekker..... Flott dokumentert og ser virkelig frem til fortsettelsen. V1 & 2 falt best i smak hos meg. “We cannot be sure of having something to live for unless we are willing to die for it.” ― Che Guevara Visste du at Ernesto var en ekstremt astmatisk unge når han var liten? Foreldrene måtte flytte rundt omkring for å finne de beste forhold for ham. Han hadde visst ikke bare gode egenskaper, men han stod på for det han trodde på. V3 ble med for å vise helheten, der V1 og V2 er plukket ifra. Hyggelig at du gleder deg til fortsettelsen, der er litt av hvert. Noe er knipset fra bussen, så kvaliteten er litt bob-bob. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Pløyde meg raskt igjennom mannens historie på wiki og det er jo en fascinerende lesning. Han var nok ansvarlig for cubakrisen, men gjorde nok mye bra for folket på Cuba den korte tiden han var Fidels kommandant. Flott serie bilder, Helene. Ser fram til fortsettelsen. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Ingen grunn til å velge bort noen her. V3 ville jeg kutta oppe slik at øvre kanten på muren blir skåret slik at den går ut på øvre ramme som en diagonal litt før hjørnet og deretter fylt trekanten oppe med for eksempel sort - kanskje med en form for struktur eller støy. Men det er jo ikke brått sikkert at andre faller for mine metoder? Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 På Cuba er jo disse personene en vesentlig del av landets historie. Det samme gjelder portrettene Fine utsnitt i alle tre bildene. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Pløyde meg raskt igjennom mannens historie på wiki og det er jo en fascinerende lesning. Han var nok ansvarlig for cubakrisen, men gjorde nok mye bra for folket på Cuba den korte tiden han var Fidels kommandant. Flott serie bilder, Helene. Ser fram til fortsettelsen. Mvh Fredrik Jeg har lest meg litt frampå jeg også, det er litt fasinerende. Takk for finfin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Ingen grunn til å velge bort noen her. V3 ville jeg kutta oppe slik at øvre kanten på muren blir skåret slik at den går ut på øvre ramme som en diagonal litt før hjørnet og deretter fylt trekanten oppe med for eksempel sort - kanskje med en form for struktur eller støy. Men det er jo ikke brått sikkert at andre faller for mine metoder? Roar Hei Roar! Jeg satt ei stund og funderte over V3, hva jeg skulle gjøre der. Å fylle et lite areal på et bilde med noe, er ikke noe jeg kan... så da ble det slik det ble. En får lære seg ting i små steps. Men tusen takk skal du ha for tipset. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 På Cuba er jo disse personene en vesentlig del av landets historie. Det samme gjelder portrettene Fine utsnitt i alle tre bildene. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ja disse gutta der blir ikke glemt på ei stund enda, de er seriøst overalt på Cuba! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Flott serie av Cubansk gatekunst . Disse gatekunstverkene kan vel sees på som en slags propaganda . Jeg vet jo ikke hvor stor grad annen gatekunst får stå i fred. Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Kjekt å se disse kjendisene i storformat. Alle land har sine helter. Her hos oss er det vel bare Norwegian som har tatt ideen så langt. V1 mvh ibn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Gatekunst setter jeg stor pris på, så dette virker lovende.. Liker både utsnitt og "hele bildet", men denne gangen ble det V1 for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg