Rofr0310 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Heisann! Jeg var ute å kjørte en kveld og dro på i en veldig kort strekke, kanskje 100m maks, i rundt 60 i en 40 sone. Jeg fant da fort ut etter på at politiet kjørte bak meg da de kjørte etter meg noen meter til før jeg kjørte inn på parkeringen min. Jeg så dem stoppet(kjørte veldig sagte) forbi meg, og tenkte at jeg var ferdig nå. Så kjørte de videre ned i gaten og snudde og kjørte opp igjen mot meg der jeg sto å ventet for å prate med dem. De kjørte da videre uten å se på meg og jeg ble da ikke stoppet. Er det mulig de tar skiltnr og sender i posten? Eller har de bare latt det gå? Er ikke engang sikker på at jeg kjørte så fort. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Det går nok fint. De hadde stoppet hvis de ville gi deg bot. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) De pleier vanligvis å stoppe deg i slike situasjoner ja, siden de må bekrefte at det var du som kjørte bilen. Men du skal derimot anse deg som veldig heldig. Politiet tar ikke lett om fartsovertredelser i soner under 60. Endret 20. september 2015 av Gavekort Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 I denne situasjonen var du nok veldig heldig. Du kommer ikke til å få noen brev i posten, så du kan sove med hodet godt plantet i puta fremover. Lenke til kommentar
Trouble Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 En teori jeg har er at de ikke fikk en ordentlig måling på deg, men ville snakke litt strengt med deg. Når de hadde snudd fikk de en viktig melding og måtte kjøre videre. Lucky you, I guess? 3 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ble stoppet i ca 120 i 60 sona. Fikk ganske streng tilsnakk men ble ikke noe bot pga manglende måling. Vil tippe at det er det samme i denne saken. Først skal de se at du kjører for fort og så må de begynne målingen. Og da har man somregel allerede sett politibilen og bremset ned. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Bot? Gutt, du har sluppet unna fengsel og 2 års inndragelse på grunn av hellet ditt! Jeg håper du er klar over dette... 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Du får nok ingen bot i posten som tidligere nevnt. Sov godt Endret 24. september 2015 av Bjerknez Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Bot? Gutt, du har sluppet unna fengsel og 2 års inndragelse på grunn av hellet ditt! Jeg håper du er klar over dette... Var ikke lenge jeg hadde den farten. Snittet hadde sikkert endt på rundt 90 eller noe så tvilsom at det hadde blitt fengsel. Er såpass våken at jeg fort får øye på politiet de gangene jeg drar på litt. Har aldri fått en fartsbot iløpet av de 7 årene jeg har hatt lappen. Har ikke for vane å kjøre så fort da. Var midt på natta, dårlig tid, godt opplyst vei uten trafikk og folk, men var vel kanskje litt i overkant. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg har opplevd det samme en natt på E6 ved Rygge. Jeg mener at de må måle farten din i 200 meter før de kan ta deg. Jeg hadde en bil som kjørte etter meg men jeg senket farten og politibilen snudde ved rundkjørinen ved Råde. Det var i 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå