ilpostino Skrevet 19. september 2015 Rapporter Del Skrevet 19. september 2015 Jeg har to spill på DVD hvor jeg gjerne vil ha laget en ISO-fil av hver plate og mounte den slik at jeg slipper å forholde meg til platene. Hvilket program er best egnet til dette? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Kanskje du finner noe du kan bruke her? husker jeg pleide å bruke daemon tools, men de fikk litt frynsete rykte. Gikk over til noe annet, men husker dessverre ikke navnet, bare at det var en sau i logo'en. Brukte også gjerne bare ImgBurn til å lage ISO med. Men dette begynner å bli lenge siden, kanskje noen har bedre forslag til nyere ting? Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Sau i logoen ja... da var det vel CloneCD / CloneDVD du brukte hehe. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Ultra ISO for å lage /manipulere iso filer (har egen virtual CD/DVD drive) Virtual clone drive (sauen) fra elby var best på å kamuflere ift copy protection. Fins nå senere som frittstående produkt fra clonecd/dvd. Endret 20. september 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Tror Windows 8.1 har innebygget støtte for mounting av ISO.Om jeg ikke tar helt feil. Men en annen ting er om det er kopibeskyttelse på platene, for da vil ikke spillet starte fra ISO filene isåfall. Da må du ha en crack.. men da mister du stort sett online muligheter.. og får gjerne et ustabilt spill også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå