Mr.Ano Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Hva betyr dette? Skjedde nå i sted når jeg skulle skru på pcen min. Har prøvd å skru av og på.. Endret 19. september 2015 av Mr.Ano Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Må regne med litt slikt når du installerer Win10 så tidlig, hvis problemet ikke retter seg automatisk, prøv windows update og hvis det ikke fungerer bruk System Restore og still den tilbake til et tidligere tidspunkt da den fungerte. Lenke til kommentar
Mr.Ano Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Etter jeg avinstallerte Avast antivirus så funket det!! Fant løsning her takk for svar uansett! Kan jeg spørre, behøver man antivirus program på win10? Ryktes at her er allerede i windows? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Ryktes at her er allerede i windows? Ja, Defender Tidligere ms security essentials. Lenke til kommentar
Mr.Ano Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Hærlig! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå