Delvis Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Er der noen her som har hatt erfaring med dette? Bestilte noe på ebay fra UK. og nå har det liggeti Oslo siden den 9. "Awaiting pickup" står det på sporingsgreia, men ser ikke ut til å komme videre.Snakket med posten, og de ante ingenting om de typene sporingsnr og kunne ikke svare. Noen som har peilinghvem/hvor jeg kan kontakte, eller hvor dette kan befinne seg hen? Lenke til kommentar
nems Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Prøv: https://www.packagetrackr.com/, kanskje du klarer å se hvilket firma som håndterer pakken din så kan du kontakte de. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Prøv: https://www.packagetrackr.com/, kanskje du klarer å se hvilket firma som håndterer pakken din så kan du kontakte de. Har faktisk prøvd, ingen treff der. Lenke til kommentar
nems Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Ah, da vet jeg ikke ass. Har ikke fått noe sendt med Ebay sitt shipping program selv. Sjekket litt med google når du spurte og det var det beste jeg kom over..Kanskje bare smøre deg med tålmodighet da :\ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Jada. Tenkte bare jeg skulle høre, i tilfelle noen andre som har bestilt fra ebay kjente igjen det samme og vet noe.Har jo kjøpt mye fra eBay oppigjennom, men aldri vært ute for sånn her akkurat. Takk iallefall for forsøket Endret 19. september 2015 av Delvis Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Har du prøvd posten sin sporingstjeneste? Den skal vise pakken selv med utenlandsk trackingnummer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Har du prøvd posten sin sporingstjeneste? Den skal vise pakken selv med utenlandsk trackingnummer. Nei funker ikke. Ringte altså posten også og spurte, men de kjente ikke til de sporingsnr. Ble satt over 2 steder, ingen hadde peil. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Er selgeren i UK? - Han bør vel kunne opplyse om transportør. Ellers - når jeg har bestilt fra US leverandører i det siste og betalt "importkostnader" (mva og gebyr) på forhånd slik de har begynt med så er det jetcarrier.com/magnum.no som har håndtert det for ebay og levert til meg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Kansje den er plukket ut for å åpnes å sjekkes. Da kan det ta måneder før du får den. Kjøpte selv ett batteri fra DX. Pakken lå da i oslo i 5 månedet før de giddet å åpne den å sjekke at det var ett batteri, for så å pakke den igjen å sende til meg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Kansje den er plukket ut for å åpnes å sjekkes. Da kan det ta måneder før du får den. Kjøpte selv ett batteri fra DX. Pakken lå da i oslo i 5 månedet før de giddet å åpne den å sjekke at det var ett batteri, for så å pakke den igjen å sende til meg. Har du (eller noen) peiling på eksakt hvor det der skjer? Eller hvordan kontakte de som driver med akkurat den sjekkingen? Fikk ikke greie på det når jeg ringte posten. Vet jeg snakket med de der en gang for ganske mange år siden, men husker ikke tlf nr eller noe. Er selgeren i UK? - Han bør vel kunne opplyse om transportør. Sendte melding og spurte. Han svarte bare dette: hi the item was sent by a third party as part of the ebay global shipping program , i sent the item with royal mail and then it is sent by another company which i am unaware.apologies for not having any information kind regards XXX Endret 25. september 2015 av Delvis Lenke til kommentar
burgertyv Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Prøv UPS, de holder til på samme postnummer som det står i sporinga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hvis den blir holdt for undersøkelse så er tollen stedet å ringe. Lenke til kommentar
burgertyv Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Den er ikke hos Tollvesenet, se på skjermskuddet. Den har vært ute for levering, mottaker var antageligvis ikke hjemme, og den er kjørt tilbake til depot. Standard UPS/Fedex/DHL-opplegg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Den er ikke hos Tollvesenet, se på skjermskuddet. Den har vært ute for levering, mottaker var antageligvis ikke hjemme, og den er kjørt tilbake til depot. Standard UPS/Fedex/DHL-opplegg. De har altså fraktet den fra Oslo til Vestlandet, og ikke hatt vett legge en lapp på døra eller noe en gang hvis de har vært her?? Kan jeg vanskelig tenke meg. De nummrene funker ikke hos UPS eller andre(prøvd alt). Får prøve ringe tollen heller som han sier. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Ringte tollen, og de sier det ikke er de som tar seg av dette, det er firmaet som sender. Problemet er at det er umulig å finne ut hvilket firma det er Endret 25. september 2015 av Delvis Lenke til kommentar
burgertyv Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Pakka ligger uansett i Oslo. Har du kontaktet ebay om de kan spore? Den er vel sendt via deres Global Shipping Program. Har du forsøkt å klikke der det står "#LPDER00000" ? Har du sjekket med Postnord? Endret 25. september 2015 av burgertyv Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Pakka ligger uansett i Oslo. Har du kontaktet ebay om de kan spore? Den er vel sendt via deres Global Shipping Program. Har du forsøkt å klikke der det står "#LPDER00000" ? Har du sjekket med Postnord? Der var den ja. Men ser ut som de returnert den. Får gå på Bunnpris å høre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Litt av en ferd denne fikk. Den ble retunert fra Bunnpris dagen før jeg kom der og spurte etter den.I følge Postnord hadde de prøvd å ringe meg 4 ganger og hadde rett tlf nummer, men jeg mottok aldri varsling.Ringte dem og spurte dem om de ikke kunne få stoppet pakken i oslo og få den tilbake igjen, jeg kunne betale.Nei det kunne de ikke, den måtte bare gå i retur. Senere fikk jeg melding fra ebay at de hadde mottat den i retur. Jeg måtte fylle inn noen punkter så ville de re-sende den på nytt.I dag fikk jeg pakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå