ns Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hei! Jeg flytter straks til Tøyen, Oslo, med skaphenger. Jeg tenker å få solgt den, men trenger å parkere den ett sted i mellomtia. Parkering i gate går selvsagt an, men jeg tviler at det er særlig populært å "campe" hengeren der i flere uker... Er det noen som vet av et sted i eller rundt Oslo der det går an å parkere hengeren på ubestemt tid uten å betale en absurd sum? Har hengerlås, men selv med den montert går det an å trille hengeren manuelt, så det bør være et forholdsvis "trygt" område. På forhånd takk for alle tips! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Er du heldig så kanskje noen av våre brukere kan hjelpe deg (med plass) Lenke til kommentar
Visum Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Grønland i Oslo, vil den være utrygd. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg hadde en lengre periode min ene tilhenger gateparkert på Helsfyr, null stress.. Jeg hadde vanlig lås på draget, og folk flytta på den for å få litt større plass rett som det var. Men Tøyen er nok muligens verre. Lenke til kommentar
Obsverk Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Er vel betalt parkering i Europark Jens Bjelkes gate (Kjeller parkering), kostet 50.- for 24t. Ellers, parker på Ikea Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Parkeringsplassen ved Frogner Marina vis a vis Color Line terminalen er trygg og billig. Står der halve året mens jeg er på jobb til sjøs. Koster 127 kroner pr uke og er etter min erfaring veldig trygt og greit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Mange som parkerer tilhengere i gaten her på Ullevål, enten det bare er noen som ikke har plass, eller det er for å være ekkel med de som gateparkerer bilen sin. Jeg kan tenke meg at det straks blir mer problematisk om man bor innenfor Ring 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå