Gå til innhold

Høsttur på fjellet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kreativ varde da! :)

Så fint vær dere har, her bøtter det ned i dag. Du er en spreking du! Er det konemor vi ser? :) du får hilse og si det ble et flott bilde :)

Det er som du antyder, min mye bedre halvdel.

Spreking - er glad for å høre det ordet, men de fleste vil nok si det er noe overdrevet ! (Var mye bedre før, i unge dager, men vi liker å gå mye i skog og mark og det er jo noe i hvert fall)

Skj

Lenke til kommentar

Lys, komp, skarphet, farger og detaljer er det vel ikke stort å si på her.

Litt vanskelig motlys med vinkel nedenfra og opp gjør at modellen kanskje skulle vært lyst opp litt separat.

I kamera RAW filteret på Photoshop CC 2015 får man en slik virkning lettere til ved første gangs lysning av bildet enn med verktøyene i selve Photoshop for jeg får av og til bilder som er nesten svarte som jeg lyser opp med noenlunde godt resultat.

Roar

Lenke til kommentar

Meget innbydende bilde, Ragnar.

Selv om jeg har vendt meg til sørlandske heier, bringer slike bilder fram lengselen etter fjellterreng som her, der man nærmest kan gå hvor man vil, uten å støte på hindre.

Ja, det er noe med frihetsfølelsen du har eller får når du rusler alene i mektig natur, sjelebot på en måte. Takk for fin kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Lys, komp, skarphet, farger og detaljer er det vel ikke stort å si på her.

Litt vanskelig motlys med vinkel nedenfra og opp gjør at modellen kanskje skulle vært lyst opp litt separat.

I kamera RAW filteret på Photoshop CC 2015 får man en slik virkning lettere til ved første gangs lysning av bildet enn med verktøyene i selve Photoshop for jeg får av og til bilder som er nesten svarte som jeg lyser opp med noenlunde godt resultat.

Roar

Takk for særdeles konstruktiv tilbakemelding. To problemer for meg i dette tilfellet idet dette er jpg bilde og jeg er ikke besittelse av så ny Photoshop-versjon som du nevner her. Men det er nok mulig å få separat behandling i versjonen jeg har også.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...