Ragnar Skj Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Høsttur på fjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Bildet må jo ses i fullstørrelse! Skarpt og flott, fikk lyst på fjelltur jeg nå. Mulig skyggepartiene skulle vært lysnet litt, men det tas på smakskontoen. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Kreativ varde da! Så fint vær dere har, her bøtter det ned i dag. Du er en spreking du! Er det konemor vi ser? du får hilse og si det ble et flott bilde Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Hei Fredrik, og takk for din kommentar. Liker på generell basis bilder mine litt mørke. I dette tilfelleønsket jeg en viss silhuetteffekt, dermed en mørk tone. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Kreativ varde da! Så fint vær dere har, her bøtter det ned i dag. Du er en spreking du! Er det konemor vi ser? du får hilse og si det ble et flott bilde Det er som du antyder, min mye bedre halvdel. Spreking - er glad for å høre det ordet, men de fleste vil nok si det er noe overdrevet ! (Var mye bedre før, i unge dager, men vi liker å gå mye i skog og mark og det er jo noe i hvert fall) Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Vakre farger i fjellheimen nå ... flott bilde hilsen Torhild Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Meget innbydende bilde, Ragnar. Selv om jeg har vendt meg til sørlandske heier, bringer slike bilder fram lengselen etter fjellterreng som her, der man nærmest kan gå hvor man vil, uten å støte på hindre. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Lys, komp, skarphet, farger og detaljer er det vel ikke stort å si på her. Litt vanskelig motlys med vinkel nedenfra og opp gjør at modellen kanskje skulle vært lyst opp litt separat. I kamera RAW filteret på Photoshop CC 2015 får man en slik virkning lettere til ved første gangs lysning av bildet enn med verktøyene i selve Photoshop for jeg får av og til bilder som er nesten svarte som jeg lyser opp med noenlunde godt resultat. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Vakre farger i fjellheimen nå ... flott bilde hilsen Torhild Takk for kommentaren Torhild ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Meget innbydende bilde, Ragnar. Selv om jeg har vendt meg til sørlandske heier, bringer slike bilder fram lengselen etter fjellterreng som her, der man nærmest kan gå hvor man vil, uten å støte på hindre. Ja, det er noe med frihetsfølelsen du har eller får når du rusler alene i mektig natur, sjelebot på en måte. Takk for fin kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Lys, komp, skarphet, farger og detaljer er det vel ikke stort å si på her. Litt vanskelig motlys med vinkel nedenfra og opp gjør at modellen kanskje skulle vært lyst opp litt separat. I kamera RAW filteret på Photoshop CC 2015 får man en slik virkning lettere til ved første gangs lysning av bildet enn med verktøyene i selve Photoshop for jeg får av og til bilder som er nesten svarte som jeg lyser opp med noenlunde godt resultat. Roar Takk for særdeles konstruktiv tilbakemelding. To problemer for meg i dette tilfellet idet dette er jpg bilde og jeg er ikke besittelse av så ny Photoshop-versjon som du nevner her. Men det er nok mulig å få separat behandling i versjonen jeg har også. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Fjellstemning med vakker fargepalett og fint lys . Et fint komponert bilde som beskriver den flotte fjellheimen vår. Mvh Alec Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Fin komposisjon - klar luft - fin høstflora. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Fjellstemning med vakker fargepalett og fint lys . Et fint komponert bilde som beskriver den flotte fjellheimen vår. Mvh Alec Takk for kommentaren Alec ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Fin komposisjon - klar luft - fin høstflora. Takk for kommentaren, klar høstluft kan ofte gi gode landskapsbilder, elv om dette ikke er et typisk landskapsbilde. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg