Torhild Jansen Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Tidlig i dag. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Det er knølete å få tatt skikkelig bilde av regnbuen, den er så stooooor! Synes du lykkes bra i v1. Gjorde seg med buskaset i forgrunnen. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Det er knølete å få tatt skikkelig bilde av regnbuen, den er så stooooor! Synes du lykkes bra i v1. Gjorde seg med buskaset i forgrunnen. Takk skal du ha Helene Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Veldig sjelden man rekker å få foreviget regnbue, når den topper seg i solskinnet. Bra! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Veldig sjelden man rekker å få foreviget regnbue, når den topper seg i solskinnet. Bra! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 V1 er jo enkel og grei den. Vegetasjonen ble jo fargerikt ramma inn. I V2 ville jeg tatt en beskjæring til høyre slik at den høyre ikke går ut direkte i krysset, men rent ut på høyre kortside med litt luft opp til hjørnet for en diagonal mellom langside og kortside gir ofte den beste spenning i bildet. Kanskje må du fjerne så mye som 4 cm til høyre. Men her finnes mange muligheter for beskjæring både nede og til venstre også. Det er bare å prøve seg fram. men husk at hjørneutgang ofte er den dårligste løsningen hvis det ikke er snakk om symmetri med to eller flere ut i hjørner. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 V1 er jo enkel og grei den. Vegetasjonen ble jo fargerikt ramma inn. I V2 ville jeg tatt en beskjæring til høyre slik at den høyre ikke går ut direkte i krysset, men rent ut på høyre kortside med litt luft opp til hjørnet for en diagonal mellom langside og kortside gir ofte den beste spenning i bildet. Kanskje må du fjerne så mye som 4 cm til høyre. Men her finnes mange muligheter for beskjæring både nede og til venstre også. Det er bare å prøve seg fram. men husk at hjørneutgang ofte er den dårligste løsningen hvis det ikke er snakk om symmetri med to eller flere ut i hjørner. Roar Igjen må jeg si meg enig med dine forslag - takker hilsen Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg