jodaneida Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Noen som vet om ulike plasser/aktiviteter man kan drive på med i byen som kan hjelpe mot depresjon? har prøvd samtale med psykiatrisk sykepleier men følte ikke at det fungerte. Vil finne noe så kan få meg over til bedre tanker, en plass/aktivitet hvor man enten er sammen med andre med samme problemer eller noe som gjør at man rett og slett får bedre energi. Skulle gjerne prøvd f.eks. yoga men holder på med så mye annet fysisk så tror ikke jeg har energi til det (bare et eksempel). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Kommunen har mange tilbud på Utkikksbakken. Hvis du ikke vet hvor det er, gå 1,5 kvartal sørover fra parken/Lillehammer VGS til du kommer til skiltet. Det er villaen nærmest veien. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) http://www.lillehammer.kommune.no/getfile.php/3127749.1850.rtsurbrwpd/Meningsfylt+fritid+h%C3%B8sten+2015.pdf Brosjyre for fritidstilbud for psykisk helse. Du finner Utkikksbakken under Villa utsikten De nevner yogakurs. Endret 19. september 2015 av Dragen 1 Lenke til kommentar
dafuuq Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Frivilligsentralen? Det hjalp hvertfall meg kolosalt. Du kan hjelpe gamle mennesker, syke, ensomme, narkomane(...) Av og til er det godt å ha fokus på noe annet enn seg selv. Det var nok der jeg kjørte meg fast. Men etter at jeg begynte med frivillig arbeid og så hvor vanskelig enkelte faktisk har det der ute, forstod jeg raskt at jeg har det ikke så jævlig ille likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå