Fredrik N. Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 vesker Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 He he, hver sin fetisj..... Artig med bilder som det ikke slår mange andre å knipse:-) Fargerikt er det i hvert fall, så finner du ikke noe som passer der, så vet ikke jeg.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Har du måttet gå på veskeshopping med ny-dama di? Jeg ser med en gang hvilken jeg ville hatt, men så er jo jeg dame også da.. Likte at du har fått krokene til å henge i bildekanten. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 He he, hver sin fetisj..... Artig med bilder som det ikke slår mange andre å knipse:-) Fargerikt er det i hvert fall, så finner du ikke noe som passer der, så vet ikke jeg.... Takker for kommentar, herr Pentax! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Har du måttet gå på veskeshopping med ny-dama di? Jeg ser med en gang hvilken jeg ville hatt, men så er jo jeg dame også da.. Likte at du har fått krokene til å henge i bildekanten. Ny-dama måtte jo ha noe som sto i stil Takker igjen for kommentar fra deg Helene! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Noe for enhver smak - festlig bilde Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Takk Torhild! Hyggelig at du likte bildet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Damevesker er ikke min spesialitet, så eventuell utvelgelse må jeg overlate til andre. Men skjønnsomt utvalg har du fått med, og det ser ut til å være nok å velge mellom ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Takk for hyggelig kommentar, Ragnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg