karoald Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Dis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Flott morgenstemning! Det gjorde seg med ferga inni tåkedotten. Jeg sitter og studerer og lurer på hvor dette er, føler at jeg burde visst det.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Fint utsnitt og komp. At ferga befinner seg inne i tåkedotten må vel regnes som et pluss. Det samme gjelder speilingene. Jeg kjenner ikke plassen så kan jo ikke påstå noe som helst, men har en følelse av at det kanskje kunne vært med litt mer i høyresiden da du har hus eller ett eller annet akkurat i bildekant. Men vet jo av erfaringer at det er ikke alltid lett å få til de perfekte beskjæringene. Bortsett fra dette blir det vanskelig å finne noe å sette negativfingeren på her. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Rolig fin stemning. Fint komponert med fine farger og god skarphet. Ferga gjør det lille ekstra. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Dette er bare nydelig hilsen Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Et meget bra landskapsbilde der både tåke og speiling er bærende elementer. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Praktfull idyll. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Et meget flott landskapsbilde hvor farger, komp og skarphet er veldig bra. Fint med tåken du har fått med i bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Virkelig severdig! Stilig med fergen i tåka og alt annet klart. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Flott morgenstemning! Det gjorde seg med ferga inni tåkedotten. Jeg sitter og studerer og lurer på hvor dette er, føler at jeg burde visst det.. Eg står på Sæbø å fotograferer mot Trandal--- Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Tusen tusen takk alle!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg