Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Invitere alle gruppemedlemmer til arrangement på Facebook..?

Anbefalte innlegg

Jeg administrerer en lukket gruppe på Facebook med 212 medlemmer. Opprettet nettopp et gruppearrangement og ønsker å invitere alle gruppemedlemmene. Mener å ha fått til dette før, men nå finner jeg ingen slik funksjon noe sted?

I følge denne hjelpesiden skal det gå an så lenge gruppen har under 250 medlemmer, og det har den jo. Noen som vet mer om dette?

Ser ut til at jeg kun får lov til å invitere de av gruppemedlemmene som står på min personlige venneliste, og that's it. Nå som det er gjort blir inviter-ruten tom, se bildet under. Dette er litt krise da det er tydelig at nesten ingen av medlemmene har fått med seg arrangementet, trass i at jeg har delt det på guppeveggen.

RU02Og5.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men har du gjort som de sier paa den siden du linker til?

Tenker da paa: If your group is smaller than 250 people, you can invite your entire group to the event by clicking Invite all members while creating your event.

Altsaa maa dette gjores mens du lager eventet!

Testet paa en gruppe jeg har:
Inne paa gruppen, trykk paa  ...
Lag event.
Nederst var det haket av: Inviter alle medlemmene av gruppen til arrangementet.

Lenke til kommentar

Aha! Jeg prøvde å opprette et nytt arrangement og passe på at "Inviter alle medlemmene..." var huket av, og da gikk det. Så man må gjøre det der og da, man kan altså ikke gjøre det etterpå. Litt rart, men kjekt å vite.

Feilen var nok at jeg forrige gang opprettet arrangementet via mobil-appen, og det ser ikke ut til at man har samme muligheten til å invitere alle der.

Takk for hjelpen!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...