Rudde Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hei.Det er en film jeg har lyst på som vist nok kun er på Elkjøp Gullgruven Megastore og elkjøp ønsker ikke å sende den til meg. Så jeg prøver her. Er det noen hjelpsomme sjeler der ute som har lyst til å dra på Elkjøp Gullgruven Megastore og sende den i posten til meg? Det hadde vært utrolig hjelpsomt og ville vært deg svært takknemlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Er den ikke å få fatt i andre steder på nett? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hadde jeg bodd i Bergen, hadde jeg fiksa det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Er den ikke å få fatt i andre steder på nett? Nei, ser ikke slik ut, de hadde den på CDON tidligere, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg kan fikse det viss ingen andre har gjort det enda, kjører forbi Gullgruven ofte. 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 hvilken film? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg fikk hjelp av Laughing Man! Tusen takk, saken er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå