Kristoffer Møllevik Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Pure Evoke D6 låter heller ikke så verst.TEST: Pure Evoke D6 Lenke til kommentar
Hartvigor Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hvem kjøper en radio til 2300kr? Virker som om produsentene tredobler prisene så lenge de kan sette et DAB-merke på radioen. Ville heller kjøpt en bra bluetooth høyttaler og et billig nettbrett til samme prisen. Som i tillegg til å kunne spille radio, youtube, spotify, osv, kan brukes som et musikkanlegg. Har en egen DAB-radio selv, men den kostet 100kr og står på badet og spiller høyt nok til dusj-syngingen min 1 Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Har sett mange DAB-radioer med et vesentlig bedre utseende enn denne... Kan ikke si jeg på noen måte syns den skiller seg ut, eller er spesielt pen i det hele tatt. Geneva er pent. Radionette er mer stilret, Sony`s er penere. Lyden i Radionette og Geneva er dessuten upåklagelig, og prisen er den samme/mindre Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Hvem kjøper en radio til 2300kr? Det er det ganske mange som gjør. Men de fleste av dem finner du ikke på dette forumet, og en del av dem er kanskje ikke noe særlig på nett i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Har sett mange DAB-radioer med et vesentlig bedre utseende enn denne... Kan ikke si jeg på noen måte syns den skiller seg ut, eller er spesielt pen i det hele tatt. Geneva er pent. Radionette er mer stilret, Sony`s er penere. Lyden i Radionette og Geneva er dessuten upåklagelig, og prisen er den samme/mindre Enig i at denne ikke var så veldig pen. For all del, den er ikke stygg. Men den er heller ikke spesielt pen. For meg så ødelegger den hvite fronten veldig mye. Hadde nok vært langt penere i børstet aluminium i sølv eller sort. Liker ellers symmetrien, men formen og knappene i seg selv ikke var spesielt lekkert. Treverk er pent, så det trekker opp. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Synes heller ikke den var særlig pen. Ikke stygg, men ikke noe jeg hadde latt stolt stå framme. Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Det var da en veldig subjektiv påstand fra en journalist. Den var stygg, min subjektive mening som provokatør. 1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hvem kjøper en radio til 2300kr? Virker som om produsentene tredobler prisene så lenge de kan sette et DAB-merke på radioen. Ville heller kjøpt en bra bluetooth høyttaler og et billig nettbrett til samme prisen. Som i tillegg til å kunne spille radio, youtube, spotify, osv, kan brukes som et musikkanlegg. Har en egen DAB-radio selv, men den kostet 100kr og står på badet og spiller høyt nok til dusj-syngingen min Du kan få en DAB-radio til et par hundre kroner, men det kommer helt an på kravene du stiller til lydkvalitet. Noen er fornøyd med en høyttaler til 100kr og noen har stereoanlegg til 100 000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå