Trond Olav Løkken Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 "Kilden" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Bølgen får en bra passende del av arealet og masta (speilet) får en fin plassering inn mellom. Kan merke det gjennom bilde hvor stor innvirkning en slik konstruksjon har på omgivelsene. Mennesker i alle fargenyanser er med og dekorerer og levendegjør på en fortreffelig måte. mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Jeg ville nok ha klipt vekk den stripete rusrøde og bare beholdt et panoramaformat av den nedre delen. Den derre raue parasollen stæler jo all oppmerksomhet så man mister det som egentlig er bildet med speilinger og det hele slik jeg ser det. Scroll opp og dekk til så kan du vurdere det sjøl. Roar Lenke til kommentar
karoald Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Spennende bilde-mykje på gang her. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Nei denne er nok litt kinkig å fotografere. Det er som Kneppen sier: "Bølgen" tar veldig mye fokus i bildet. Men det ville jo blitt et helt annet bilde hvis du kuttet det bort, da kunne det nesten vært hvor som helst. Det hadde vært morosamt å prøve seg på dette bygget.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Skarpt bilde og fine farger. Noe snevert perspektiv kanskje, men som du selv forklarer så er det ikke så helt enkelt å få til det ideelle ståsted. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Takk for kommentarer! Ville gå nærmere her, etter mange bilder i helfigur, og skildre miljøet rundt "Kilden", som har åpen servering på dagtid. Siden "Bølgen" er byggets signatur, valgte jeg å ta den med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg