TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Har en gammel DEll Dimension C521 som jeg ønsker å bytte HDD i. Dette er ikke så veldig enkelt da HDD ligger i en ramme som jeg ikke får den ut av. Virker som "trykke" på noe for å få den ut av "ramma". Forslag taes imot med takk. Bruker den som media pc og har en annen hdd jeg hadde tenkt å bytte med. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Skru ut skruene fra ramma? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Ser ingen skruer jeg kan skrue ut. Virker som det er et "triks" med hvordan man "beveger" delene ramma består av. Vanskelig å beskrive. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 På de Dell maskinene jeg har skrudd på, er det sånne grønne plastdingser man skal trykke inn. De har gjerne en pil som peker veien de skal trykkes inn også. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Dokumentasjonen er her: http://www.dell.com/support/home/us/en/19/product-support/product/dimension-c521/manuals 1 Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Var noen "pinner" jeg måtte skyve på for å få den til å løsne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå